Toffeetoday
Meubelstuk
En na het uitdoen van je maliënkolder, stroopte je je zelf meegebrachte condoom van varkensdarm over je fiere floret en riep uit 'en garde'

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn na het uitdoen van je maliënkolder, stroopte je je zelf meegebrachte condoom van varkensdarm over je fiere floret en riep uit 'en garde'
Periode vóór de Belgische Opstand wordt waarschijnlijk bedoeld?Waarom?
Die dat on top is is gecastreerd
vermoedelijkPeriode vóór de Belgische Opstand wordt waarschijnlijk bedoeld?
Eigenlijk is belgië ontstaan omdat het verenigd koningrijk een buffer zone tussen frankrijk en duitsland wou.In de herfst van 1830 is België pas ontstaan daarvoor was Frankrijk dus de zuiderbuur van Nederland toen ook nog Holland genoemd volgens sommige
Klopt. Een samenvoegsel van een stukje van de Nederlanden met een stukje dat eigenlijk bij Frankrijk hoort, en daar nog rap een paar kleine Duitstalige regio's bijgevoegd.Eigenlijk is belgië ontstaan omdat het verenigd koningrijk een buffer zone tussen frankrijk en duitsland wou.
Ja, dat klopt. Dat was om het verlies van de Duitsers te vieren.Die kleine Duitstalige regio's kwamen pas na de eerste wereldoorlog bij België als ik het me goed herinner.
En duitsland mocht een koning leveren. Want origineel wou belgië een replubliek zijn. Maar dat zagen de koningshuizen van frankrijk, nederland, duitsland en het vk niet zitten.Klopt. Een samenvoegsel van een stukje van de Nederlanden met een stukje dat eigenlijk bij Frankrijk hoort, en daar nog rap een paar kleine Duitstalige regio's bijgevoegd.
Aka eupenJa, dat klopt. Dat was om het verlies van de Duitsers te vieren.
Eupen, Malmedy, Sankt Vith. Sindsdien is het daar vechten tegen de verfransing.En duitsland mocht een koning leveren. Want origineel wou belgië een replubliek zijn. Maar dat zagen de koningshuizen van frankrijk, nederland, duitsland en het vk niet zitten.
Aka eupen![]()
Ja! In 1830... als 'bufferzone' om voor eens-en-altijd oorlogen tussen Duitsland en Frankrijk te vermijden...Eigenlijk is belgië ontstaan omdat het verenigd koningrijk een buffer zone tussen frankrijk en duitsland wou.
Hadden die Engelsen moeite met kaartlezen?Eigenlijk is belgië ontstaan omdat het verenigd koningrijk een buffer zone tussen frankrijk en duitsland wou.
Eupen, Malmedy, Sankt Vith. Sindsdien is het daar vechten tegen de verfransing.
Excuses daarvoor, we zijn niet allemaal zo. Maar het is wel heerlijk rustig hier in Den Lage Landen, in vakantietijd wanneer alle schreeuwerds naar het buitenland zijn vertrokken.De Belgen zien dat anders. Zij weten zich meestal kalm te gedragen en hoeven echt niet steeds op te vallen, zoals de Nederlanders die in het buitenland vaak al bij gewone gesprekken direct de aandacht trekken door hun gedrag.
Ze konden maar proberen é.Ja! In 1830... als 'bufferzone' om voor eens-en-altijd oorlogen tussen Duitsland en Frankrijk te vermijden...
Dat heeft ook niet echt gewerkt natuurlijk!
Ik?En gij waren verzot op de katholieke kerk, niet?
Nee, totaal niks persoonlijks. Ik doel op de Belgische afsplitsing van de Nederlandsche provinciën omstreeks 1830.
Ach zo, ik dacht al? Huh ik ben ver van katholiek. Ik ben zelfs niet gedoopt.Nee, totaal niks persoonlijks. Ik doel op de Belgische afsplitsing van de Nederlandsche provinciën omstreeks 1830.
IK heb iets gelijk aardig. Ik durf niet in een zwembad springen.Ik heb als kind drie jaar lang op zwemles gezeten omdat ik niet met m'n hoofd onder water durfde.
Dit is trouwens echt waar.
De ketterij zit mij in het bloed gegoten.![]()
Nee, zou je toch noch gedoopt worden.