Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    266
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
In de volksmond worden sekswerkers gewoon hoeren genoemd.
We kunnen ze hier wel op een voetstuk zetten, maar buiten dit forum, wordt er toch voornamelijk op hun neergekeken. En als vader zijnde is het je ergste nachtmerrie als je dochter je komt vertellen dat ze sekswerker wilt worden.
Ja maar buiten dit zijn onwetende mensen , die niet weten wat een genot de dames ons geven , dus laten wij respectvol de dames ,sex werkers noemen , want wij beleven er plezier aan ,blij dat er deze dames zijn ,die dit werk doen

Ja maar buiten dit zijn onwetende mensen , die niet weten wat een genot de dames ons geven , dus laten wij respectvol de dames ,sex werkers noemen , want wij beleven er plezier aan ,blij dat er deze dames zijn ,die dit werk doen
Inderdaad, dat mag ook eens gezegd worden.

Je kan een landbouwer ook gewoon een boer noemen, maar sommige mensen vertonen een gedrag dat we ook met 'boer' of 'boers' omschrijven alhoewel dat geenszins wil zeggen dat een landbouwer zich op die manier zou gedragen.

Zolang de term 'hoer' in die bevooroordeelde volksmond (een volksbakkes?) een negatieve bijklank heeft, gebruiken moderne welopgevoede mensen dus liever normale woorden zoals 'sekswerker'. Het verwondert mij dat er uitgerekend bij de wandelaars (hoerenbokken of hoerelopers?) toch nog geregeld mensen zoals @Fausto het nodig vinden om op het woordgebruik 'sekswerker' te wijzen en uit te pakken met hun volksmuilvariant. We mogen vandaag de dag niet meer spreken over een neger, of over Zwarte Piet, maar hola, let op he, als ze vettig en neerbuigend kunnen doen over sekswerk, dan zijn ze daar hoor.

Volgens mij kadert sommige mensen hun vettig woordgebruik in hun hypocriete neiging om naar buiten uit te lachen en te zitten 'afgeven' op de dames waar ze nadien stiekem (en nog wel betalend) gaan mee neuken. Vergeet niet, als je bij jouw sekswerker bent, dat je zelf evenzeer je broek uit doet dan die dame he....

En wat vind je van de term "andouwen"?🤭

"Ik ga d'r eentje andouwen"
Voor een uitbreiding van dat soort woordgebruik, verwijs ik je met plezier door naar een ander forum met de zelfde initialen als de Nederlandse Zeebravinken Club, waar enkele mensen hun doctoraatswerk neerschrijven om de titel van Dr. in de Vetzakkerij te verkrijgen. Er zitten daar een paar eertmansen en jannemannekes elkaar te beconcurreren met allerlei omschrijvingen i.v.m. vrouwen, waar een normale mens k*tsneigingen van krijgt. En af en toe GR nog wat uitlachen.

Precies, het is de toon die de muziek maakt. Het kan in mijn beleving juist opwindend zijn tijdens de daad, net zoals haren trekken opwindend kan zijn - maar doe je het met de verkeerde intenties / op de verkeerde manier, dan is het juist niet gepast.

That's life, is het niet?
Nee, je verwart hier een paar dingen. Wat jij in het heetste van je strijdt uitkraamt tegen je partner, is iets dat onder jullie blijft. Een kwiebus die op een forum of in een gewoon gesprek wat 'stoere' denigrerende taal gebruikt over de dames van het vak, dat is iets heel anders.

In Brabant zeggen ze dat ook niet , (komt dat door dat wij reserven Belgen zijn 🤭)
een douwke dan, voor de Brabo's ;)
In Brabant zeggen ze dat ook niet , (komt dat door dat wij reserven Belgen zijn 🤭)
Zo kijken wij vaak, wel van boven de rivieren tegen de Brabanders aan.
Gemoedelijke en gezellige mensen die wel een biertje lusten. maar een beetje achter lopen,
Maar toch weer anders dan Belgen, die zijn vaak een beetje verlegen en schuchter, en erg op zichzelf, je komt ze dan ook doorgaans weinig tegen in het buitenland, misschien dat dat te maken heeft dat ze doorgaans niet zo goed engels kunnen of niet zo avontuurlijk zijn.

Laatst bewerkt:
Eigenaardige opmerking van een Nederlander... Een Nederlander die Engels of Duits praat, die ontmasker je zo goed als altijd al vanop 1 km afstand als zijnde 'nen Ollander'... In het Frans is het nog erger :ROFLMAO:
Het zijn toch voornamelijk de Zweden en Nederlanders die bekend staan om hun goede beheersing van het Engels, dat de Vlamingen goed Frans spreken is bekend, alleen heb je daar buiten een paar landen na, niet zo veel aan.
De Belgen zijn toch meestal grijze muizen, erg saai, je komt zo ook nauwelijks tegen aan de Costa's of de Griekse Eilanden, of een ander trendy vakantie land.

Of je ze wel-of-niet tegenkomt... weet ik niet.
Je zal alvast NIET van straten-ver horen... dat ze in aantocht zijn (zoals bepaalde van onze Noorderburen!)
We laten in ieder geval weten, dat we er zijn ;)

Het ergste wat ik overigens heb mee gemaakt van mijn landgenoten, was een Tukker met houten klompen in Phuket, hij was in ieder geval wel authentiek.

Het zijn toch voornamelijk de Zweden en Nederlanders die bekend staan om hun goede beheersing van het Engels,
Sorry, maar over de 'goede beheersing' van het Engels door Nederlanders, heb ik een jarenlange ervaring op verschillende niveau's die toch wat afwijkt van jouw ide hoor. Het gros van de Nederlanders spreekt Engels met een zodanige tongval dat je direcht hoort dat het een Nederlander is. Wat op zich geen probleem of verwijt is, maar als voorbeeld van goede beheersing, moet ik toch even glimlachen.
dat de Vlamingen goed Frans spreken is bekend,
Dat is dan ook een foute redenering. Ooit was dat wel redelijk waar, maar in de huidige tijd is de kannis van het Frans vaak vrij belabberd, behalve bij mensen die direct aan de taalgrens wonen/werken, of in Brussel bv, of bij mensen die het Frans echt beroepsmatig nodig hebben. Maar spreek in Antwerpen op straat een gemiddelde persoon aan, dan is de kans ook groot dat het geen taalwonder-Frans zal zijn.
alleen heb je daar buiten een paar landen na, niet zo veel aan.
Die paar landen liggen wel dichtbij toch? Zuid België (Wallonië) bv. In Brussel en zelfs in de Vlaamse rand rond Brussel kom je veel Franstalige mensen tegen. Uiteraard ook Frankrijk zelf, en een kwartje van Zwitserland. Luxemburg, delen van Noord-Italië... En als je graag Roemeense meisjes ziet, daar zijn er ook wel bij die beter Frans kunnen dan de gemiddelde Nederlander. Frans is een Romaanse taal, toch.
De Belgen zijn toch meestal grijze muizen, erg saai, je komt zo ook nauwelijks tegen aan de Costa's of de Griekse Eilanden, of een ander trendy vakantie land.
De Belgen zien dat anders. Zij weten zich meestal kalm te gedragen en hoeven echt niet steeds op te vallen, zoals de Nederlanders die in het buitenland vaak al bij gewone gesprekken direct de aandacht trekken door hun gedrag.

Ja Dick ja. Allemaal goed. Ik maak geen woorden meer vuil aan jouw berichten die elkaar tegenspreken of aan hoe je anderen verwijt wat je zelf doet. We kennen je intussen wel, schoolmeestertje.

Laat ons maar weer on topic gaan....
Ach, geen probleem. Je bent zelf ook gekend. Meer zeggen we daar niet meer over. Als je je maar amuseert, zeker.

Terug
Bovenaan Onderaan