- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-im-lora-and-im-up-for-any-challenge.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Gisteren bij Lora geweest. Had beter moeten weten! My god!!!
Ten eerste: totaal geen gelijkenis met de foto's. Als het dezelfde persoon was, dan is ze verdrievoudigd in omvang.
Ten tweede: weer zo'n sjofel pand waar niet gekuist wordt. Bandwerk
Ten derde: DVP is echt niet proper
Ten vierde: de geadverteerde diensten worden totaal niet geleverd. PZC en CIM uitgesloten, terwijl geadverteerd als standaard diensten. Direct na het neerliggen ging er in slappe toestand al het condoom rond. En kort poosje wat pijpen en daarna neuken. Ik werd er allesbehalve opgewonden van. En dan de classic: pushen om je te laten klaarkomen. Weten ze nu nog steeds niet dat het averechts werkt???
Conclusie: ik had me direct moeten omdraaien. Ik heb me van frustratie afgetrokken op haar kont. Maar het was weer een trieste bediening en bedoening.
100€/45min en ben hoop en al 25 min binnen geweest.
Ten eerste: totaal geen gelijkenis met de foto's. Als het dezelfde persoon was, dan is ze verdrievoudigd in omvang.
Ten tweede: weer zo'n sjofel pand waar niet gekuist wordt. Bandwerk
Ten derde: DVP is echt niet proper
Ten vierde: de geadverteerde diensten worden totaal niet geleverd. PZC en CIM uitgesloten, terwijl geadverteerd als standaard diensten. Direct na het neerliggen ging er in slappe toestand al het condoom rond. En kort poosje wat pijpen en daarna neuken. Ik werd er allesbehalve opgewonden van. En dan de classic: pushen om je te laten klaarkomen. Weten ze nu nog steeds niet dat het averechts werkt???
Conclusie: ik had me direct moeten omdraaien. Ik heb me van frustratie afgetrokken op haar kont. Maar het was weer een trieste bediening en bedoening.
100€/45min en ben hoop en al 25 min binnen geweest.