Recensie Loredana, Antwerpen, Verversrui 24/6 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

shaykh

Wandelaar
Forumpionier
27
08/07/21
9
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze knappe dame kan je herkennen door haar lang blond haar, grote borsten en zalige kont. Vaak staat ze ook met haar achterste tonend aan de straat en daar pronkt ze wel graag mee.

De sessie zelf was standaard maar meer verwacht ik ook niet als je het instaptarief betaald. Ik ben absoluut geen fan van lange recensies schrijven dus in een notendop: pijpen was goed, neuken was goed beginnend met haar on top en daarna afgewerkt in doggy. Ze heeft een knap gezicht + strak lichaam dus voor mij was dit een compleet package in wat ik zoek voor een (korte) beurt. Niet gevraagd naar extra mogelijkheden.


Positieve punten:
  1. Hygiënisch
  2. Voelt niet aan alsof ze haast had (bij mij toch alleszins)
  3. Ze maakt je eerst hard voordat ze het condoom om doet
  4. Gewillig en kutje voelt goed aan
  5. Helpt met de opkuis achteraf
Negatieve punten:
  1. Mechanisch
  2. Engels gebrekkig waardoor social time beperkt is
Kom ik terug?
Ja als ik geen andere dames zie die me interesseren​
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Loredana op bezoek geweest. Ik wilde eigenlijk bij een van haar buurvrouwen binnenstappen, maar die werd net weggekaapt door een andere wandelaar. Ze zag me twijfelend op straat staan en wenkte me enthousiast naar haar toe.

Loredana is een blonde bimbo met een slank lichaam. Pijpen was lekker en ik moest haar toch echt even stoppen na een tijdje. Het leuke was dat ze de standaard standjes (missionaris, cowgirl en doggy) op een andere manier uitvoerde: cowgirl werd reverse cowgirl, doggy werd liggend doggy en later 'hoog' tegen het hoofdbord van het bed, missionaris was dan wel met handje erbij helaas.

Na afloop was ze uitgebreid bezig met haarzelf opfrissen en probeerde een gesprek te voeren. Het laatste had ik even zelf geen behoefte aan maar dat lag niet aan haar. Uiteindelijk geen wauw factor maar meer dan prima bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan