WHEM Lorena, Amsterdam, Brazilian bombshell

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Man, man, man... snap jij niet dat jij Lorena hiermee geen plezier doet. Of als jij Lorena zelf bent...geen plezier aan jezelf. Hiermee bereik jij alleen maar dat bij de mannen hier argwaan en ongeloof ontstaat. Ik zou er mee kappen.... En...tip... "sex met haar was verschrikkelijk" betekent dat het erg slecht was. Geen hele goede reclame lijkt het mij.....

@Donlovers_Ams Ik weet niet wat voor rare schrijfstijl jij hebt hoor. Het was verschrikkelijk maar 10/10, dan is het weer hij en later weer zij? Een ander zou geen klik of chemie met haar hebben, er schrijft hier niemand iets slechts over haar, ze hebben over jouw tegensprekende berichten. Leer eerst eens goed lezen wat er staat.

I did not visit Lorena. And I don't know if you are Lorena herself or the dude that's hanging out with her on insta, but I visited the other girl Suelen and it was terrible.
The service was really bad the first time and at the second appointment (which I booked just cause I like big asses and not because her service was good) she didn't even come back and let me wait for 15 mins without sending a text.
And I'm pretty sure Lorena is exactly the same given the reviews which were placed here. People are not stupid mate.
They see you are a fake reviewer (either her pimp or Lorena herself) and people also know her reviews on kinky are fake as hell.
If you're gonna write fake reviews at least you can try to act a bit reliable. But your gang is not only bad at sex, but also retarded apparently.
Your whole gang does have personality problems, an ego totally not in line with quality and you are asking way, way too much money for the bad sex you provide.
Just my 2 cents.

Good morning everyone, some customers and friends sent me this link and now I'm here to tell you what really happened! This man who made negative comments about me is trying to harm me just because I left him waiting at the door, because he proposed to have sex with me without a condom, I don't understand why he doesn't tell the truth! Maybe if I had accepted the proposal he wouldn't be mad, but first of all I worry about my health, to let anyone put sperm inside. Also, he stinks a lot. No girl deserves to go through so much embarrassment. Lorena

My thoughts exactly..
Seems to be some new fashion.. Reading but neve writing.. Or showing ladies if something 'bad' has been written about them..
Sometimes I question the authenticity about these so called friends, or co members of this forum

Strange story.
"because I left him waiting at the door, because he proposed to have sex with me without a condom"
You deal with this at the door? Normally clients ask questions once inside.

"Also, he stinks a lot."
That would be the main reason to refuse someone. Now you mention it beside the other reason.

Ik had een kameraad van mij deze dame aanbevolen puur omdat ze er mooi uitzag en een grote kont had want daar is hij gek op. Kort daarna heeft hij haar bezocht hij vond haar er mooi uitzien maar haar service viel vies tegen zei die hij vond haar arrogant overkomen wat hij erg jammer vond. Het was nergens voor nodig aangezien hij zelf een nette klant is en de dames met respect behandeld. Hij baalde achteraf enorm omdat ze niet aan zijn verwachtingen voldeed en ze best prijzig was voor de gegeven service.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alright, I am sorry for my knee-jerk reaction but it just has been a very consistent observation that integrity issues with South American women (particularly Brazil) are more prevalent than anybody else. This is my way of just requesting this community to be extra cautious while dealing with them. I have never faced any issues with Ukrainian, Polish, Russian, Bulgarian etc women. I will refrain from pinging any links related to political news here.

Had ooit na veel moeite een afspraak gemaakt met deze dame. Toen voor de zekerheid nog gevraagd wat er bij de prijs inbegrepen zat. Geen respons meer toen. Voor deze prijs verwacht ik zoals boven ook al gezegd een top service en ik denk dat het ook eerlijk is om dat te verwachten. Blijkbaar voor mij een geluk dat ik toen een andere dame heb bezocht met een top service.

Had ooit na veel moeite een afspraak gemaakt met deze dame. Toen voor de zekerheid nog gevraagd wat er bij de prijs inbegrepen zat. Geen respons meer toen. Voor deze prijs verwacht ik zoals boven ook al gezegd een top service en ik denk dat het ook eerlijk is om dat te verwachten. Blijkbaar voor mij een geluk dat ik toen een andere dame heb bezocht met een top service.
Dat vond mijn kameraad dus ook dat haar prijs te hoog was maar omdat ze op de foto's zo goed uitzag dacht ie laat ik de gok maar wagen, maar helaas voor hem werd het een flop om snel te vergeten.

Ik heb zin in oil-overload pussy/ass sliding etc en daarvoor lijkt me me een uberbimbo als deze heerlijk. Opvallend genoeg plaatst ze zelf haar Instagram profiel bij haar ad.
Ook de tekst wil ik graag geloven (maar met een geile kop kan dat snel mis gaan). 250,- euro is veel geld maar als idnerdaad alles incl is wat ze schrijft dan ...
Iemand ?

Heb je haar insta nog? Staat niet meer op haar profiel

Strange story.
"because I left him waiting at the door, because he proposed to have sex with me without a condom"
You deal with this at the door? Normally clients ask questions once inside.

"Also, he stinks a lot."
That would be the main reason to refuse someone. Now you mention it beside the other reason.
Ze lult uit haar nek man. Als je diegene niet binnen hebt gelaten kan je sowieso niet weten of diegene stinkt.
Daarnaast, als hij wel binnen mocht komen en je tot op het punt van sex bent gekomen en het punt dat je weet dat hij zonder condoom wil had je het ook al eerder geroken. Dat jij dan ondanks de stank doorgaat zegt veel over jouw eergevoel als vrouw. Een beetje eervol vrouw had gewoon bedankt en hem weggestuurd.

Dit is gewoon een slap excuus van een arrogante dame met een slechte dienstverlening die haar naam wil zuiveren en ook nog zo karakterloos is dat ze over een wandelaar heen wil lopen. Haar vriendin Suelen die ik heb bezocht is net zo'n arrogante egoistische dame. Gewoon laten gaan deze dames. Wat @Rimon schrijft kan ik me 100% voorstellen.

Dat dacht ik ook, maar wilde het netter formuleren.
Haar verhaal rammelt om het goed te praten.
Je zult hooguit bij de raamdames aan de deur onderhandelen maar niet bij een gemaakte afspraak. Hooguit als je binnenbent tot de conclusie komen dat je niet met haar gebeld hebt, maar met de planner. Maar dat doe je niet aan de deur.
Het verhaal stinkt (en niet de klant)

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan