Recensie Lorena, Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

danny1a

Newbie
3
23/05/25
1
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3276484-lorena-ts#overview
Totale kosten (in euro)
100
Ik had de kans om een geweldige ervaring te hebben met Lorena uit arnhem, en ik moet zeggen dat ik absoluut niet teleurgesteld ben! Vanaf het moment dat ik haar ontmoette, was ze ongelooflijk vriendelijk en maakte ze me meteen op mijn gemak. Ze is echt een prachtige vrouw, zowel van binnen als van buiten, en ze heeft de gave om je te laten voelen alsof je echt speciaal bent.

Aantrekkelijkheid:

Lorena is een ongelooflijke verschijning. Ze heeft een verleidelijke uitstraling, met een sensuele glimlach die je meteen een warm gevoel geeft. Haar lichaam is perfect in balans, en ze heeft een zelfverzekerde, doch charmante manier van bewegen die haar nog aantrekkelijker maakt.

Communicatie:

Wat ik vooral waardeerde, was de manier waarop Lorena met me communiceerde. Ze was heel open en voelde aan wanneer ik wat meer tijd nodig had om te ontspannen. Er was geen druk, en ze wist precies hoe ze het tempo moest bepalen om een comfortabele sfeer te creëren. De gesprekken waren interessant en er was altijd ruimte voor een lach.

Ervaring:

De ervaring zelf was fenomenaal. Ze is niet alleen prachtig, maar ook ontzettend gepassioneerd en zorgzaam. Haar techniek is echt top en ik voelde me continu in de watten gelegd. De interactie voelde volledig natuurlijk, en ik werd helemaal meegenomen in het moment.

Service:

Haar service was echt zoals het hoort! Alles was schoon en verzorgd, en de sfeer die ze creëerde was intiem zonder dat het geforceerd aanvoelde. Ze is professioneel, maar tegelijkertijd ook heel persoonlijk en betrokken. De hele tijd voelde ik me speciaal en gewaardeerd.

Eindconclusie:

Als je op zoek bent naar een ervaring die zowel sensueel als plezierig is, kan ik Lorena absoluut aanraden! Ze biedt niet alleen een fysieke ervaring, maar weet ook hoe ze je op een emotioneel niveau kan aanspreken. Ik ga zeker weer terug voor een nieuwe sessie!

Terug
Bovenaan Onderaan