Recensie Lorena, Deinze 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PietjeGenietje

Stamgast
Forumpionier
415
09/07/21
270
28
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lorena-novelty-in-you-city.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eens zin in een dame-next-door en op goed geluk gekozen voor Lorena. Foto's geven realistisch beeld (de recente toch), heerlijk natuurlijke borsten.
Iemand die ik al lange tijd eerder zag adverteren, er moeten nog wandelaars zijn hier met ervaring met haar...
Rustig, afwachtend, zelfs een beetje op het introverte af, persoon, gewillig om je een aangename tijd te bezorgen en die vrij goed zou scoren op GFE vlak ware het niet dat tz maar met tipje van de tong was, wat wel zeer teleurstellend was voor me. Kennis van Engels is minimaal, toch voldoende om elkaar duidelijk te maken wat men wil en wat al dan niet kon.
De rest was best ok, pzc was uitgebreid, suggesties hoe ik het graag had werden netjes opgevolgd, beffen deed haar volledig ontdooien (kreeg een paar dikke knuffels voor terug) en kon me best vermaken met haar te neuken in vele standjes erna.
Pand zelf is gelegen aan een drukke straat en niet echt in goede staat, ook geen douche mogelijkheid.
Jammer van tegenvallende tz want anders zie ik me haar nog wel eens bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan