WHEM Lorena: iemand ervaring?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die prijzen tegenwoordig gaan toch helemaal nergens over. Deze dame heeft echt geen knap gezicht, zelfs ruim onder het gemiddelde zou je zeggen. Ze is zeker, zeker niet de jongste meer en ook niet knap genoeg dat ze voor milf-lovers aantrekkelijk zou zijn.
En haar lichaam is ook niet bepaald een modellenlichaam. Ik vind een grote dikke reet heerlijk, maar voor de gemiddelde man is zij denk ik niet heel aantrekkelijk oid. En toch vraagt ze 100 euro voor 30 minuten. Gaat nergens over.
 
Als deze dame pzc+neuken zou doen voor 50 euro voor een half uur (beetje raamprijzen) zou ik dat logisch vinden. En dan zou ik ook regelmatig langsgaan als ik echt behoefte heb aan een dikke reet. Maar de gemiddelde man telt toch nooit 100 euro neer voor deze dame. Ik weet ook zeker dat ze extra gaat vragen voor alle handelingen. Sowieso gaan bij mij de bellen rinkelen als klaarkomen in mond aanstaan maar pzc niet, dat klopt sowieso niet. Dus of ze doet niets extra's en de adv klopt niet of ze gaat er belachelijke bedragen voor vragen.
 
Kijk eens naar de schaduw op foto 2...
Je ziet schaduw van alles, linker arm, borst, buik, rechter arm...en dan daaronder schaduw van een normale kont in plaats van die enorme bil.
 
Als deze dame pzc+neuken zou doen voor 50 euro voor een half uur (beetje raamprijzen) zou ik dat logisch vinden. En dan zou ik ook regelmatig langsgaan als ik echt behoefte heb aan een dikke reet. Maar de gemiddelde man telt toch nooit 100 euro neer voor deze dame. Ik weet ook zeker dat ze extra gaat vragen voor alle handelingen. Sowieso gaan bij mij de bellen rinkelen als klaarkomen in mond aanstaan maar pzc niet, dat klopt sowieso niet. Dus of ze doet niets extra's en de adv klopt niet of ze gaat er belachelijke bedragen voor vragen.
ik denk dat je onderschat hoeveel klandizie hoeren krijgen zelfs als ze er niet goed uit zien. De curve onder de gemiddelde man beslaat nog steeds 50% van de mogelijke klanten, als we er niet vanuit gaan dat de verdeling scheef is. Dat zijn er dus een heleboel.

het goede nieuws is dan weer wel: je bent een bovengemiddelde man! ;)
 
Kijk eens naar de schaduw op foto 2...
Je ziet schaduw van alles, linker arm, borst, buik, rechter arm...en dan daaronder schaduw van een normale kont in plaats van die enorme bil.
Volgens mij komt dat omdat de lamp die de schaduw veroorzaakt voor de kijker rechtsboven haar hangt. De schaduw van de elleboog zit zeer laag en onderling klopt de afstand elleboog - kont in de schaduw volgens mij wel. Waarom zou je de schaduw van een foto aanpassen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan