Recensie Lorena, Medusa Emmen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Philar

Wandelaar
45
17/12/24
26
10
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://clubmedusa.nl/dames/Lorena_Poolse
Totale kosten (in euro)
90
Tijdje geleden bij Medusa geweest. Toko ging om 19 uur open, ik was er om 19.05 uur en alleen Lorena was beschikbaar terwijl er 6 dames op de site stonden. De kamers waar we langs liepen waren wel erg leeg...

Betaald voor een half uur, want ik had niet zoveel tijd. Lorena is Poolse, maar spreek uitstekend Engels en een paar woordjes Nederlands. Voor anaal en pzc vraagt ze extra, maar dat hoefde ik niet zo nodig.

We begonnen met tongzoenen en dat doet ze heerlijk. Ondertussen uitgekleed en ik mocht haar ook wel ontkleden als ik dat wilde. Maar natuurlijk, dat vind ik alleen maar geiler. Nadat ze ontkleed was mocht ik haar beffen, we hebben standje 69 gedaan en toen kreeg ik zowaar zin om haar kontgaatje te vingeren. Maar dat mocht niet, likken mocht wel.

Nadat ik een tijdje had gelikt en gevingerd wilde ze toch wel graag geneukt worden. Ze pijpte me even om goed stijf te worden en toen wilde ze Doggy geneukt worden. Condoom gevuld en uitgeput nog even liggen vrijen en zoenen.

Ze heeft echt een prachtig lichaam en haar (nauwe) kutje smaakt heerlijk. Ze zoent lekker en ze is geduldig en lief. Kortom, herhalingsgevaar is er zeker. Mijn voorkeur ligt bij Nederlandse dames, maar Lorena is een uitzondering. Wat een heerlijke ervaring

Terug
Bovenaan Onderaan