Recensie Lorena (Roe) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.167
04/07/21
2.506
91
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Lorena is een vriendin van Annabel en lijkt op Marina. Van een afstand zag ik gisteren het verschil niet. Ze hadden beide witte lingerie aan. Beide zeer slank, A cup, naturel en lang zwart haar. Maar als je dichterbij komt, dan vallen de prachtige blauwe ogen (een beetje richting groen) van Lorena op. Damn, ik viel ervoor als een blok, terwijl ik normaal gesproken amper omkijk naar die hele jonge en hele slanke dames. Ze is pas 20 en 1.65m lang. Ik ging eigenlijk alleen even kennis maken om haar naam te weten te komen. Ze spreekt nog amper Engels. Net als Annabel helemaal in het begin. Ik heb haar meegenomen naar de kamer in een trio met Yvette, nadat Yvette bevestigd had dat ze aan tongzoenen doet. Ik had haar dat gevraagd en ze zei "ja", maar ik had sterk het gevoel dat ze de vraag niet begreep. Dus ik had het Yvette even opnieuw laten vragen. Wat bleek: het was haar eerste dag als DVP en ik was haar eerste klant. Voor haar wel prettig om in een trio te beginnen. Zo was ze niet alleen met een man (en wat voor man! ;)) en Yvette kon haar coachen. Uiteraard heb ik rustig aan gedaan om haar ook wat meer op haar gemak te stellen.
Toen ze haar lingerie uit had kwamen 2 schitterende jongedames A cups borsten naar buiten. Daar heb ik ook nog even lekker op gesabbeld.
Ze maakte het tongzoenen volledig waar. Volle bak en heel goed. Op aanwijzing van Yvette werden ook andere delen van mijn lichaam gezoend. Ze bleek ook goed te kunnen pijpen. Lekker zacht. En op mijn aanwijzing speelde ze ondertussen ook lekker met mijn ballen, terwijl ik haar vingerde. Ik hoor wel eens wat over de wat terughoudende dienstverlening van andere jongedames; zij deed echt volop haar best. Alleen het neuken bleek weer eens niet te lukken: KKC. Echt jammer, want ik vind haar heel leuk en zou graag vaker met haar gaan. Gelukkig was Yvette erbij en kon ik mijn condoom volschieten, terwijl ik Yvette neukte. Ook toen bleef Lorena haar best doen om mij zoveel mogelijk te behagen. De laatste paar minuten van het uur werden tongzoenend met Lorena gevuld. Top!

Terug
Bovenaan Onderaan