Recensie Lorette/Cataleya, Brugge 1,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peakyblinder

Newbie
8
25/01/22
9
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lorette-nocondom
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze petite stond al een tijdje op mijn lijstje, en ik had ze beter op mijn lijst laten staan:rolleyes:.
Hiervoor adverteerde ze onder Cataleyna, en een verandering van naam is meestal geen goed voorteken. Bon, met de verkeerde kop nagedacht en mij toch naar Brugge begeven in het bedenkelijke Value Stays Hotel. Communicatie vooraf verliep via whatsapp en daar had ik al in de mot dat haar engels wss niet fameus was. Eens ik op de parking was aangekomen vroeg ze eerst mijn nationaliteit vooraleer mij het kamernr te geven. Belg was blijkbaar voldoende. Een petite meisje deed de deur open en deze lijkt van héél ver mss op het meisje van de foto's. En er zal een reden zijn waarom je ze op geen enkele foto ziet lachen, haar tanden staan namelijk naar alle windhoeken gericht. De foto's zijn dus zeer sterk bewerkt en met veel make-up. Haar lichaam is tenger met vrij mooie borsten.
De ervaring zelf dan: waardeloos. Het kamertje stinkt er van de sigaretten om te beginnen, je kleren nadien dus ook. Ze heeft een vertaalapp nodig om iets te zeggen of begrijpen want geen engels of frans. Pijpen was zc en sex met maar "sex without condom is longer", waarmee ze bedoelde dat sex zonder condoom duurder is. En dat had al het teken moeten zijn om terug weg te gaan, ik weet het, maar ik dacht nog steeds met de verkeerde kop en haar lichaam trok mij wel aan en ik zou toch sowieso de condoom gebruiken.
Ze stelde eerst massage voor maar had ik geen zin in, de ontvangst was al zodanig lauw dat ik vermoedde dat het niet veel soeps zou geweest zijn. Op bed dan maar gaan liggen, en ze was er met haar doekjes om mijn zaakje te reinigen. Allemaal heel mechanisch. Ze stelde voor om aan de bj te beginnen, maar ik ben daar al geen grote liefhebber van, als het met die goesting moet zal er toch niet veel komen, dus wees ik het af. Ze kwam dan op mij liggen en liet mij haar vooral wrijven en licht masseren terwijl ze haar hoofd naast het mijne legde zonder enige kus. En kusloos is de hele ervaring ook gebleven, tongzoenen mag je dus ook van het lijstje schrappen en ik kan jullie verzekeren dat mijn mond en tanden qua hygiëne en uitzicht zo goed als perfect zijn. Desondanks werd mijn jongeheer voldoende hard om het condoom over te trekken en dan vroeg ze of ik vanboven wou. Ik had liever dat zij vanboven kwam zitten zodat ik toch haar lichaam kon zien en dat was niet met veel goesting en ze zei half lachend "no" en keek naar mijn jongeheer. Ok, ze is klein en tenger en ik 1,90m maar ik ben geen king kong. Ze zat dan toch bovenop en bewoog met hele kleine bewegingen tot ik het beu werd en mee hielp aan haar bekken. Er kwamen enkele kreungeluiden uit, maar moeilijk om in te schatten wat ze juist betekenden. Na 5 minuten zaagde ze dan toch dat ik vanboven zou komen. Heb ik dan maar gedaan, en dan gemaakt dat ik zo snel mogelijk klaar kwam om er vanaf te zijn. Zichtbaar opgelucht dat ze er al vanaf was, intussen biepten ook één van haar 3 gsm's constant, en die ging ze dan maar checken en beantwoorden. Intussen liet ze haar bad lopen terwijl ze mij nog een vochtig doekje gaf. Ik had voor 1u betaald maar was blij dat ik na 25min buiten stond. Ik heb er geen ervaring mee maar ik vermoed dat je meer interactie met een sekspop hebt.
 
Dank u voor review. Was al tijdje aan het twijfelen,
Dankzij u laat ik haar wel enkel op me lijstje en niet meer.


Ik ben al enkele keren er in valeu stays hotel.
Geen van de afspraakjes zijn goed verlopen.
Ongeveer zelfde verhalen
Totaal geen Engels ofja de basiswoorden meestal.
Vaak met gsm bezig, tegen hun zin blijkbaar.
Ook geen tongzoenen, maar wel op advertentie...
Als ik weet dat het daar is vraag ik voordien videocall,
Sindsdien er niet meer geweest, videocall weigeren ze en dan is het duidelijk.
Het waren dan ook me 1ste keren dat ik dit deed.
Altijd enthousiast toegekomen, maar teleurgesteld naar huis.
 
Ja deze lokatie vermijden als de pest mannen…. Allemaal oost Europese dames (wat op zich niet slecht hoeft te zijn)…. En mega slechte ervaringen daar gehad zoals hierboven beschreven.

Waar is de tijd van de mooie Russische dames in Green Park Hotel, Parkhotel en Velotel? 😩😩😩
Daar de mooiste en leukste dates gehad
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cataleya-204
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame langsgeweest.
Het is niet de dame van op de foto's. Enkel de 2 foto's van haar rug zijn die van haar.
Ben er al eens langsgeweest, maar toen had ze een andere naam. En ik was al binnen voor ik het door had.
Zoenen is 20€ extra, maar daar heb ik voor bedankt omdat ze nog een sigaret aan het roken was toen ik binnenkwam.
Ze vroeg of ze met of zonder condoom moest pijpen.
Ik heb zonder gekozen. No finish zei ze al wijzend naar haar mond.
Het was toch iets beter dan de vorige keer, maar nog altijd redelijk gewoontjes. Duurde ook niet echt lang.
Bij de sex wilde ze niet on top en vroeg ze om missionaris te neuken. Wat ik dan ook gedaan heb.
Dan wat beffen waar ze wel helemaal wild van werd en waar ik stevig haar kleine borstjes moest vastnemen.
Daarna terug missionaris en dan naar doggy waar ik van deze keer wel mocht doorstoten. Vorige keer moest alles slowly gaan en deed alles pijn.
Ze vroeg wel paar keer, you finish?
Dan heeft ze me nog wat zit aftrekken, maar ze zei dat ik maar 3minuten meer had.
Uiteindelijk niet klaargekomen en met een hongergevoel naar buiten gegaan.
Ze probeerde ook nog wat reclame te maken, 2 girls 100€, maar geen idee voor hoeveel tijd.
Hygiëne was ok, geen rare lichaamsgeurtjes. Buiten het roken dan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cataleya-new-blond-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze Oost-Europese 2 weken terug ontmoet in gekende hotel te Brugge. Is mooie verschijning maar daarmee is alles wel gezegd. Moest ze niet mooi zijn had ik het anders direct afgetrapt. Tongzoenen kon niet, zoenen was gewoon met stijve lippen. Geen opfrissing mogelijk (had dit wel thuis al gedaan) omdat haar "vollere" vriendin in de badkamer zat... Direct uitkleden , moest vooruut gaan, en zittend op bed werd mn lul met vochtig doekje gekuist. Hierbij zat ze verder gezellig op haar gsm te tokkelen. Toen ze dit ook deed tijdens het pijpen zonder condoom ( en enkel mn eikel eigenlijk ) haar hier op aangesproken wat ze toen stopte. Na minuutje zei ze "sex?", en ze ging al klaarliggen en nam de bus glijmiddel. Haar toch gezegd dat ik haar eerst wat wou verwennen door te beffen, maar ze kon er echt niet van genieten, liet het niet toe. Was ook lastig met haar opgetrokken knieën. Dan haar dan toch maar glijmiddel aanbrengen en begonnen met sex. Tijdens missio was ze totaal niet actief en hield hand voor haar kutje. Paar keer proberen wegduwen maar die hand lag er telkens snel terug. Haar dan maar gevraagd voor cowgirl maar was bewegen zonder gevoel. Heb dan maar in doggy afgewerkt. Ook hier die hand.
Heb het idee dat er op die locatie veel zitten omdat ze denken er snel geld te kunnen verdienen, maar is niet gezond voor ze zo. Die vriendin in de badkamer zit er volgens mij ook als versterking in geval problemen... Die kwam er dan ook ongegeneerd bijzitten toen we net klaar waren. Haar de raad gegeven om iets anders te zoeken ipv dit. Totaal geen herhalingsgevaar. 1e en laatste maal op deze locatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is echt een kleine en slanke dame … als je houdt van petite dames super
Enorm lekker kontje en poesje
Wel pimps daar in buurt hotel en ook wat aan cocaïne heb ik gemerkt vandaar dat ik ze niet meer bezoek …..
 
Volgens mij is dit dezelfde Simona die vroeger in Gent ontving. Ooit eens een afspraak gemaakt en toen ik ter plekke was stuurde ze dat ze nog in de winkel zat. Ze vroeg of ik een uur later kon komen…….. ja tarara, ga daar geen uur zitten wachten. Toen stuurde ik dat ik een andere ging bezoeken waarop ze sneerde"go see another then 🖕". Achterlijk wijf! Ze laat zich trouwens ook niet beffen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cataleya-new-blond.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze advertentie sprak me wel aan en ik contacteerde haar via WhatsApp. Was beperkt in tijd, dus het werd een vluggertje. 50 euro leek meer een zeer schappelijke prijs. Ze ontvangt in een klein straatje in het centrum, niet ver van het stadhuis. Alles snel geregeld en ik naar daar.

De ontvangst was zeer flauw, niet sexy gekleed maar gewoon een opgerolde pyjama. Direct al haar kleren af en deed teken naar mij dat ik hetzelfde mocht doen. De foto's zijn wel echt, maar zeer gepimpt. Ma goed, op zich wel een lekker lichaam als je van lekker slank houdt.

Over naar de daad, eerst wat hard getrokken en condoompje erover. Daarna wat gepijp, maar was meer aftrekker dan zuiden. Ik mocht haar ook niet vingeren. Toen mocht ik haar neuken, enkel in missionaris. Ze hield haar hand voortdurend tussen haar foef en mijn lul waardoor ik mijn lul er maar enkele centimeters kon insteken. Ook geen mogelijkheid tot andere standjes. Ondertussen een paar keer de vraag 'are you finished'... Geen evidentie om klaar te komen, ma goed toch gelukt.

Conclusie... voor 50 mag je uiteraard niet veel verwachten, maar nu voel ik me echt opgelicht. Vraag dan 70 of 80 euro en doe het treffelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zowat een jaar terug bezocht ik deze dame. Het werd een heel negatieve ervaring. Toen ik bijna aan de deur van het appartement was, kwamen 2 jonge gasten de deur uit en kruisten me op de trap. Binnen kwam de sigarettenrook me tegen. In een aanpalende kamer zag ik een andere dame die ik van op RL herkende. Dat alles gaf me een onbehaaglijk gevoel. De service was afhandelseks: heel kort pijpen, ze wou niet bovenop en bij het neuken zat ze me weg te duwen. Het voorzien halfuurtje was na een kwartier voorbij. Ik zag daarnet dat ze terug in de streek was en omdat het een van mijn slechtste ervaringen was, wou ik dit toch nog delen.

 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Te veel verwachtingen - alweer een teleurstelling…..
 
Terug
Bovenaan Onderaan