Recensie Lotte (en Chantal), Chantals Tantrastudio Ahaus 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Funloving

Stamgast
307
27/01/22
373
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.detantrastudio.com/dames.html
Totale kosten (in euro)
200 (gemasseerd door 2 dames)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor het eerst een Chantra—VIP massage geboekt bij Chantals Tantrastudio. Dit is een erotische massage met 2 dames: eerst 30 minuten opwarm massage met 1 dame (in mijn geval Lotte) dan 15 mintuten een 4-handen massage met twee dames (Lotte en Chantal) en tot slot 30 minuten massage door 1 dame (Chantal). "The best of both worlds" dus: twee intieme 1-op-1 massages en tussendoor even een leuk "feest" met 2 dames. En de dames maken er ook echt een 'feest' van. Had ik dit maar veel eerder geweten. Beide masseuses (Lotte en Chantal) waren werkelijk top. Professioneel, erotisch en zeer opwindend. Eerlijk: dit zijn de beste erotische massages die ik ooit gehad heb.

Lotte is een hele lieve en mooie blondine van 29 jaar met heerlijke curves en een mooi gezicht. Ik werd helemaal wild van haar mooie figuur, zachte borsten (puur natuur) en billen. Ze weet haar opwindende lichaam dan ook heel goed in te zetten tijdens de massage. Haar mooie ogen spreken boekdelen. Ze kan je op zo'n uitdagende manier aankijken die je niet onberoerd laat. Lotte is ook erg zorgzaam en zorgt er voor dat je je helemaal op je gemak voelt. Halverwege de massage voelde het zo vertrouwd alsof we mekaar al jaren kenden. Je merkt in het contact dat ze oprecht plezier in haar werk heeft.

Chantal is eveneens een lieve en prachtige vrouw. Lang donkerblond/bruin krullend haar en een prachtige tattoo op haar rug. Mooi gebruind en geen grammetje te veel. Maatje 38 en cup C. Dus parmantige, maar ook heerlijk zachte borsten, eveneens puur natuur. Ze is zeer bekwaam in het verleidelijke ogenspel. Van de bedenkster van de Chantra massage (Chantal + tantra) verwachtte ik natuurlijk een verrassende en opwindende massage. En geloof me, die kreeg ik. Waaauw. Je weet niet wat je overkomt. Ze heeft het edgen en teasen tot een ware kunst gemaakt, waardoor de ontlading uiteindelijk super is.

Ik voelde een "klik" met beide dames en dat maakt een massage zo bijzonder. Het is moeilijk onder woorden te brengen hoe intens ik genoten heb, maar de rit naar huis voelde alsof ik op wolken zweefde. Zo totaal ontspannen en voldaan. Beide dames gaan me dus zeker terug zien. Meer dan eens.

Omdat je deze recensie maar voor 1 dame kan ingeven, heb ik ervoor gekozen om bovenstaande lijst aan "sterren-scores" voor Lotte in te vullen omdat er voor haar nog geen Girslreview pagina is. De Girslreview pagina van Chantal is: https://www.girlsreview.nl/threads/chantal-queen-of-tantra.9874/
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan