Recensie Lotus, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De weerman

Wandelaar
64
16/02/22
52
4
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De inhoud van haar advertentie op sexjobs staat haaks op de werkelijkheid. Lotus is absoluut niet serieus, gezellig, sexy, geil en sociaal. De high class ervaring die zij zegt aan te bieden, kan ik beter kwalificeren als een high class horrorfilm. Lotus is niet de dame van de foto's. Ze is dik. Toen ik haar zag dacht ik werkelijk dat ze onder een brug had geslapen. Ik ben maar vertrokken, want communiceren met Lotus was onmogelijk. Ze is grof gebekt en creëert een grillige sfeer.

Jammer dat mensen zo liegen, waarschijnlijk iemand waar ik niet meer op terug heb gereageerd of iets
Er is nog NOOIT iemand vertrokken van een afspraak met mij
Wat ook niet kan want IK zou moeten vertrekken, ik spreek alleen af bij iemand op ZIJN hotelkamer
Dik ben ik niet want ik ben 168 en weeg 56 kg
Een groffe bek past totaal niet bij mij
Ik ben grappig genoeg het hele afgelopen jaar niet actief geweest neem deze reactie aub als een korrel zout liefs Lotus

Graag reageer ik hierbij op de reactie van Lotus n.a.v. mijn review van 17 april 2025. Lotus ontkent mijn review. Klaarblijkelijk heeft Lotus geheugenproblemen, of heeft ze net iets te lang onder de brug gelegen. M.a.w.: Heren, neem Lotus met een korreltje zout; zij zal met haar voorkomen en attitude het zout in de pap niet verdienen.

Terug
Bovenaan Onderaan