Recensie Lotus, Massagewereld Heerlen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

boebes

Newbie
6
23/04/22
0
Lotus geboekt bij massagewereld heerlen, wou haar aanraken tijden de douche, maar dat was er niet bij.
Tijdens de massage was ze heel erg aan het edgen, bezig met mijn eikel.
Daarna de voorkant masseren, maar aanraken was er niet bij.
Das een waar ik niet meer terug keer !!!
 
Ik had daar zelf niet zo'n problemen mee. Ik kan me bij een goede erotische massage helemaal overgeven zonder dat ik de noodzaak voel om aan de dame te moeten plukken. Zeker als de masseuse weet wat ze doet. Ik vond de massage van Lotus dikke prima, ook omdat ze bij mij niet zuinig was met teasen en haar penismassage beter was dan bij vrijwel alle andere masseuses van MW. Heerlen is mij te ver, maar een keertje Eindhoven met haar zie ik mezelf nog weleens doen.
 
Ik snap niet dat die dame bij MW werkt als je haar niet eens mag aanraken! Dat kost MW alleen maar klandizie. Ik denk dat ze beter iets anders kan gaan doen!
Helemaal eens met je. Beleid binnen MW is hier niet goed in. Bij een BtoB mag je dame respectvol aanraken na het omdraaien. Dit heb ik nagevraagd. Dit heb ik destijds na gevraagd nav een massage juist van Lotus. Massage die ze geeft is prima echte mis ik in ieder geval het aanraken. (Ik kan me n iet voorstellen dat iemand hier geen behoefte aan heeft als het gewoon erbij hoort) Ik vind ik dat Lotus hier idd niet thuis hoort of dit kenbaar moet maken vooraf aan de massage. Daarbij komen voor 99% allemaal respectvolle mannen naar MW, die alttijd respect voor de dame hebben zoals het ook hoort. De dame bepaald maar als het spel is dat ze aangeraakt mag worden moeten ze dit ook toelaten. Zij is ook de enige masseuse waarmee ik dit heb mee gemaakt. De meeste dames voelen het spel goed aan, en dan begint het over en weer al in de douche
 
Het mooiste is toch dat je de masseuse respectvol aan mag raken onder de douche en tijdens de massage.
Dit maakt het hele spel juist spannend.
De masseuses waar ik bij kom genieten er juist van als je ze aanraakt.
Daarom is de gewone BtoB een tijdje geleden van de lijst gehaald want daar was het aanraken niet gewenst maar wilde je de masseuse wel aanraken dan was het de bedoeling dat je de BtoB intensief zou kiezen.
Raar dat Lotus niet aangeraakt wil worden en daar dus wel voor betaald krijgt.
 
Ik deel in alles je mening. Juist ik ervaar ook zo vaak de klik met een dame. En dat begint onder de douche al heel vaak. Lotus zou gewoon alleen de BtB moeten aanbieden, dan is er niks aan de hand.
 
Een half jaar geleden ben ik ook bij deze dame geweest en dezelfde ervaring, of nog erger: ze wilde tijdens de massage niet dat ik tegen haar sprak, want dat bracht haar uit haar concentratie!! Zo erg had ik het nog nergens meegemaakt! Ik had vooraf betaald en daarom heb ik haar de massage wel laten afmaken,
aangezien ik geen zin had in moeilijk gedoe aan de balie. De lol was er voor mij duidelijk wel vanaf en ik ben sindsdien ook niet meer bij MW geweest.
Op dit forum had ik allang begrepen dat klachtenafhandeling geen sterk punt van MW is!!
 
Lotus geboekt bij massagewereld heerlen, wou haar aanraken tijden de douche, maar dat was er niet bij.
Tijdens de massage was ze heel erg aan het edgen, bezig met mijn eikel.
Daarna de voorkant masseren, maar aanraken was er niet bij.
Das een waar ik niet meer terug keer !!!
Oh wat gek, Lotus vind ik een toppertje. Hele gevoelige vrouw die je best kan aanraken maar wel op de manier hoe zij het prettig vind en als ze het prettig vind dan komt ze helemaal los hoor!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan