Recensie Massagewereld, Eindhoven Lotus 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
137
50
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lotus/?iid=52663
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aziatische dame, kan niet goed oordelen waar ze van origine vandaan komt. Ik vermoed uit de regio Cambodja, Thailand, Vietnam. Maar goed boeiend.
Mooie dame om te zien, ik denk dat ze er jonger uit ziet dan ze is. Dat is het moeilijke aan Aziatische mensen, die lijken jonger dan dat ze zijn. Lekker klein petit lichaampje.

Haar houding zelf vind ik iets meer hebben van een strenge schooljuffrouw, die wel lief is voor de kinderen die naar haar luisteren. Maar als je vraagt, dan wordt je overgeslagen.
Haar aanraken mag totaal niet. Ze geeft wel een lekkere massage met haar lichaam. Ze gleed met haar naar mijn mening fake boobies goed over mijn lijf en piemel. Af en toe keek ze dan streng naar me. Ze concentreert zich snel naar mijn lul, op zich wel een goede penismassage gehad. Kleine handjes op mijn lul, altijd mooi om te zien.

Er is dus ook niks extra's mogelijk mocht men dat afvragen. Dit is voor haar een puur zakelijke service, bij een zakelijke dame als ik het zo mag benoemen.

Gezellige, leuke dame, maar omdat ik haar niet met respect mocht aanraken is mijn oordeel 4 uit 5 sterren.

Het was mijn eerste keer bij massagewereld. Ambiance echt mooi en relax.
Echter voordat ik haar weer bezoek ga ik toch eerst wat andere dames proberen.
Zo heb ik een donkere dame Latifa gezien, die lijkt mij ook interessant. Misschien kan iemand iets meer over haar vertellen, wellicht via PM.
andere dames bij het voorstellen de naam niet van onthouden, die zagen er ook wel goed uit.
 
Bij een BtoB intensieve heb ik 1x mee gemaakt dat ik de dame niet mocht aanraken (respectvol altijd natuurlijk) Deze massage heb ik dan ook afgebroken. Borsten rug billen aanraken hoort mijn inziens bij de massage.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lotus/?iid=52663
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik moest op een maandag in de buurt van Eindhoven zijn, en dus maar op de bonnefooi bij MW binnen gewandeld.
Er was niemand beschikbaar, maar als ik even geduld had dan had Lotus tijd.
Lotus kwam zich voorstellen, en dit leek me wel wat.
Gekozen voor 1 uur Lingam massage.
Normaal kies ik eigenlijk altijd voor een body 2 body massage, maar wou dit eens ervaren.
De massage was prima, en het edgen lukte haar ook goed met een knallend einde.
Ik weet niet of het door het type massage kwam, of aan het gebrek aan een klik met Lotus maar voor mij was het geen uitstekende ervaring.
Herhalingsgevaar is er dus niet.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben wel fan van Lotus. Een van mijn grootste bezwaren bij veel masseuses is dat de handjob vaak niet veel voorstelt. Het is veel lange halen, snel thuis. Ik mis vaak de subtiliteit en de variatie. Bij Lotus is dat anders, zij heeft de lingam echt in de vingers en vind haar van de huidige bezetting een van de toppers op dat gebied. Al dan niet in combinatie met een prostaatmassage weet ze me enorm te verwennen. Ook de rest van haar massage is wat mij betreft dik in orde. Verder heb ik ook een goede persoonlijke klik met haar en moet ik regelmatig om haar lachen.
 
Ik ben wel fan van Lotus. Een van mijn grootste bezwaren bij veel masseuses is dat de handjob vaak niet veel voorstelt. Het is veel lange halen, snel thuis. Ik mis vaak de subtiliteit en de variatie. Bij Lotus is dat anders, zij heeft de lingam echt in de vingers en vind haar van de huidige bezetting een van de toppers op dat gebied. Al dan niet in combinatie met een prostaatmassage weet ze me enorm te verwennen. Ook de rest van haar massage is wat mij betreft dik in orde. Verder heb ik ook een goede persoonlijke klik met haar en moet ik regelmatig om haar lachen.
De discussie is niet of ze goed of slecht is. Het is bijzondere dat als je voor haar kiest je haar niet mag aanraken. Alle andere dames die ik gehad heb, en dit zijn er velen, hebben hier nooit moeilijk over gedaan. Respectvol aanraken na omdraaien van borsten en billen en mee gaan in het spel doet geen enkele dame moeilijk over. Ze zal zeker goed zijn, maar het zou gewoon fijn zijn als je vooraf bij haar weet dat je haar niet mag aanraken. De keuze is dan aan de klant.
 
Ik herken dit zelf echt totaal niet. Ik heb van Lotus een heerlijke BtB massage gehad van 1,5 uur, waarbij ik haar zeker wel mocht aanraken en vasthouden. En op mijn vraag of ze dat niet vervelend vond, antwoordde ze "nee hoor, helemaal niet"...
Voor mij is ze dan ook zeker voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan