Recensie Louisa, Antwerpen, Verversrui 28/3 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
909
21/09/21
1.527
67
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Toen ik haar in het raam zag staan in slip en bh trok ze me wel aan, leuk gezicht, groot, wat steviger/mollig maar niet dik en een vermoeden van mooie borsten. Toen ik aan haar raam stond en ze die schijnbaar met tegenzin opende had ik het al moeten weten eigenlijk. Toen ik binnen stond had ik gewoon moeten terugdraaien, zo apathisch. Maar dan gaf ik ze toch maar het voordeel van de twijfel...
In de kamer hangt wat een muffige geur. Wassen vooraf doet ze niet, achteraf ook niet zou later blijken, twee natte doekjes en klaar. Wanneer ik me uitkleed krijg ik de vraag voor pzc, is ook het enige wat ze zegt. Op bed meteen zo'n dikke rode condoom erover in slappe toestand. Pijpen stelt weinig voor en in een positie zodat je nergens aan kan. Ik vraag of haar BH uit kan, dat doet ze. 'Normal position' dan maar. Dat vermoeden van mooie borsten kan regelrecht naar de prullenbak. Ik zeg het niet graag maar vond ze eigenlijk echt lelijk. Geen glijmiddel trouwens, enkel wat speeksel. Meer was ook niet nodig want er was vrij veel plaats... Ze is echt compleet ongeïnteresseerd om iets te doen. Dan maar doggy proberen. Hier kan je wel goed doorstoten maar een hoogtepunt zal ik er niet door bereiken. Ze vraagt na een tijdje om te stoppen, het begint pijn te doen zegt ze. Dus stoppen we er maar mee. Wanneer ik er achter vraag zegt ze dat ze hier ongeveer een maand is en nieuw in het vak.
Jammer van m'n €50 maar eigenlijk had ik vooral medelijden met haar. Misschien trof ik haar op een slecht moment, zou kunnen, maar het is gewoon geen job voor haar volgens mij.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan