Recensie Louise, Het Landhuisje, Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn eerste review ja, heel vroeger op een andere website ook eens bericht geplaatst. Reden is simpel: gewoon geen behoefte. Maar dit bezoek vond ik zo misplaatst dat ik vond dat ik wel moest reageren. En nee, ik heb niet met management gesproken. Had ik misschien wel moeten doen.
Ik zou idd altijd even management op dat moment aanspreken.
Eigenaar kenende zou die dat dan ook hebben kunnen oppakken. Nu is dat achteraf..

Hoop dat je vanaf nu dan ook de goede reviews gaat plaatsen. Die zijn net zo belangrijk.

Voor wat betreft Louise ga ik het vandaag meemaken.
Mijn eerste review ja, heel vroeger op een andere website ook eens bericht geplaatst. Reden is simpel: gewoon geen behoefte. Maar dit bezoek vond ik zo misplaatst dat ik vond dat ik wel moest reageren. En nee, ik heb niet met management gesproken. Had ik misschien wel moeten doe

Punt van @Conspiracy is (semi) verplichte upsell van extra's.
Ik lees in de recensies allemaal met extra's.

De vraag aan anderen is of ze ook zonder extra's gekamerd hebben. Of dat ze enige druk/ een erg overtuigende dame voor extra's hebben ervaren.
Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere wandelaars in deze.
Bij mij voelde het niet verplicht omdat het als volgt verliep: ze vroeg me wat ik wilde. Ik gaf dat aan. Zij vertelde wat dat zou kosten.

Ik heb dus niet ervaren hoe het zit als je aangeeft dat je het "basic" pakket wil hebben.

Hello everyone,
I'd like to respond to the recent criticism about my prices. I prefer not to go into too many details, but I want to say that I put my whole self into what I do it takes energy, care, and commitment.

Some people don't realize that what I offer also comes with personal effort and risks.

I believe that anyone who values genuine effort and dedication understands that good service has its worth. Thank you to those who appreciate that.

I get that. Which is commendable. But if that translates into you being not (really) ok with men not having extra's, it would be good to know in advance. To avoid disappointments.

I understand your point, but sometimes things can't really be planned or predicted in advance every connection is unique.
What matters to me is honesty, respect, and staying true to how I feel in the moment

Terug
Bovenaan Onderaan