Lovely Place Ulbeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

hasseltm

Wandelaar
63
30/12/21
15
Is deze zaak eigenlijk nog open, zie nergens geen advertenties meer verschijnen.
Overdag er niet meer doorgekomen, 's avonds na 23u wel, geen neon verlichting meer, maar kan ook zijn dat deze uitging als de zaak sloot, weet nie meer.
 
De welke dan??
Dat was Malibu in Hasselt, maar die zijn blijkbaar ook gesloten.
Ik was meer fan van de vorige eigenaren, toen vond ik persoonlijk de service beter en kon je er ook voor een kwartiertje en 50 euro naar de kamer. En voor die korte tijd had ik best goede ervaringen. Met de nieuwe bazen ben ik ook een paar keer geweest en betaalde je 80 euro voor een half uur, maar kreeg ik nog weinig waar voor mijn geld. Daarom ben ik andere plaatsjes gaan opzoeken en werd Mabuhay in Helchteren toch mijn favoriet, ondanks het feit dat Kerniel een heel stuk dichterbij is.
 
In de 237 of hoe heette die zaak, en het adres ook al weer op de genkerbaan in Hasselt, zaten ook altijd meisjes van lovelys.
Ik heb leuke dingen meegmaakt hoor in LP, triokes eigenlijk heel goedkoop, ooit een trioke gehad met 2e meosjes gratis omdat het haar 1e dag was en ze moest 'inwerken'. Ja, ik kwam er graag.
 
Vraag mij echt af wat het nut is van dit draadje. Zaak gesloten, einde verhaal. Als ik moet gaan schrijven met wie ik hier allemaal geneukt heb, komen we geen stap verder, want de zaak is dicht. Einde verhaal!
 
Vraag mij echt af wat het nut is van dit draadje. Zaak gesloten, einde verhaal. Als ik moet gaan schrijven met wie ik hier allemaal geneukt heb, komen we geen stap verder, want de zaak is dicht. Einde verhaal!
Wel, ik ga vrijdag richting Luik en dacht even in Kerniel te stoppen… nu weet ik dus dat dat een tijdsverspilling zou zijn. 🤷🏻‍♂️
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan