Recensie Lovi Miles Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Barron Ski

Wandelaar
32
11/06/22
1
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lovi-miles/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/profiel/lovi-miles/

Appartement niet ver van stadspark, klein maar ok. Er is een badkamer die een beetje vervallen is maar de slaapkamer is dik in orde.

Ze lijkt vooral op de foto's met zonnebril op, geen grote penis en zowel actief als passief. Vriendelijk en goed in smalltalk.
 
Ze lijkt vooral op de foto's met zonnebril op, geen grote penis en zowel actief als passief. Vriendelijk en goed in smalltalk.
Ik denk er hard over om haar met een bezoekje te vereren.

Ziet ze er net zo aantrekkelijk uit als op de foto's? Is ze mooi opgemaakt en ruikt ze lekker?

Ik heb inmiddels contact met haar gehad. Ze vertelde mij dat ze het liefst actief is. Heb jij die indruk ook?
 
Ben inderdaad langs geweest. Hele mooie dame, ontving mij in een doorschijnende peignoir. Maakte een sympathieke indruk.

Alleen jammer dat ze geen erectie kon krijgen. Ze was om privé redenen een beetje gespannen, vertelde ze mij.
Oei dat is een mindere gezien ik haar zou bezoeken omdat ze actief zou zijn... Misschien het er toch maar op wagen en hopen dat de gespannenheid verminderd is :)
 
Twee recensies, alle twee melden dat ze niet 'actief' was en klein geschapen,maar telkens een ekscuus heeft. Op redlights vraagt ze stevige prijzen. Ik pas.
Ze is nu in stad en zal vermoedelijk volgende week al weg zijn.
 
Oei dat is een mindere gezien ik haar zou bezoeken omdat ze actief zou zijn... Misschien het er toch maar op wagen en hopen dat de gespannenheid verminderd is :)
Ik vond Lovi zo sympathiek dat ik aanvankelijk niet over mijn bezoek aan haar wou posten. Het is dat jij mij er expliciet naar vroeg.

Mocht ze over een aantal maanden deze contreien weer eens aan doen dan zal ik haar wellicht toch nog een keer met een bezoek vereren.,

Laat me weten of ze deze keer wel een erectie kon krijgen.
 
Twee recensies, alle twee melden dat ze niet 'actief' was en klein geschapen,maar telkens een ekscuus heeft. Op redlights vraagt ze stevige prijzen. Ik pas.
Ze is nu in stad en zal vermoedelijk volgende week al weg zijn.
De eerste recensent gaf toch aan dat ze wel actief was maar niet klaargekomen? Of is er een andere recensie die ik hier niet zie? Klein geschapen vind ik aangenamer persoonlijk maar dat is voorkeur
 
Twee recensies, alle twee melden dat ze niet 'actief' was en klein geschapen,maar telkens een ekscuus heeft. Op redlights vraagt ze stevige prijzen. Ik pas.
Ze is nu in stad en zal vermoedelijk volgende week al weg zijn.
Barrofski zei dat ze niet is klaargekomen. Dat is iets anders dan geen erectie krijgen. En daar komt bij dat de meeste t-girs niet klaarkomen. En als ze het doen moet je er meestal voor betalen.

Ook schreef hij dat haar pik iets minder groot is dan gemiddeld en dat kan ik beamen. Echter vergeleken met andere Aziatische ladyboys is ze zeker niet klein geschapen.

Wat betreft de prijzen: ze vroeg 200 euro voor een uur. Ik weet niet precies wat de prijzen in België zijn maar in Nederland is het tegenwoordig helaas het standaardtarief
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan