Recensie Luci, Het Landhuisje, Overloon 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boeroe

Newbie
2
14/10/21
4
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/overloon/7201495-lucia
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanochtend voor de eerste keer een afapraakje gemaakt met Lucia. Een 'in real life' wat ouder uitziende Spaanse petite 'Latina' met veel ervaring en die haar werk op de auto-pilot doet. En vooral bezig is met zichzelf dan met de klant. Met de sex was opzich niks mis mee maar de vonken spatte er niet af. Kwam ook een beetje omdat de kamers bij Het Landhuisje, valt me op, stukker kouder zijn dan voorheen. Deze week nu 3 keer geweest, maar het wordt er steeds kouder. Overgang naar de herfst en winter mag iets warmer aangekleed worden wat mij betreft.
Maar goed dit is een recensie van Lucia en niet van Het Landhuisje. Ze heeft een kleine cup A en een klein stevig mooi rond kontje met een heerlijke wespentaille die in veel standjes prima helpt om vast te pakken om zo de jonge heer optimaal te verwennen. Toen het bijna tijd was hebben we de sessie afgemaakt met een doggy waarbij ze me gelukkig helemaal kon hebben en ik met volle stoten heerlijk tot een finale ben gekomen. Bij deze dame coor mij geen herhalingsgevaar wat mij betreft, afvinken en uitkijken naar de dames waarmee het echt gezellig en feesten is. Maar als de nood hoog is dan is bij Lucia zeker weten de redding wel nabij.
 
Lucia is denk ik zeker 40 in ieder geval veel ouder dan geadverteerd. Ik kreeg een slappe van haar; wat een teleurstelling
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan