Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zucht kijk nog eens goed. 1.65m

Hoezo wat een onzin? 1.65m is geen petit. Petit is frans voor klein. En 1.65m is een normale gemiddelde lengte voor een vrouw
Kijk zelf eerst nog eens goed, je quote heeft een link naar deze: https://www.kinky.nl/advertenties/4718929-trina

Wat betreft die andere dame, gezien het skinny gehalte en slechts 5 cm buiten range vind ik haar nog best passen. Daarbij is in Nederland 165 best al klein.
 
Kijk zelf eerst nog eens goed, je quote heeft een link naar deze: https://www.kinky.nl/advertenties/4718929-trina

Wat betreft die andere dame, gezien het skinny gehalte en slechts 5 cm buiten range vind ik haar nog best passen. Daarbij is in Nederland 165 best al klein.
Petit is bij mij 1.60m of daaronder. Die quote van mij is van de link die je hier eerder zelf hebt neergezet.

Deze meid is inderdaad 1.55m en valt onder petit
 
Petit is bij mij 1.60m of daaronder. Die quote van mij is van de link die je hier eerder zelf hebt neergezet.

Deze meid is inderdaad 1.55m en valt onder petit
Precies, jij claimde dat die meid 165 is. Je opmerking stond onder de quote en sloeg dus op deze Trina. Dus voortaan even goed nalezen voordat je aan het zuchten gaat. 😉
 
Ze is beslist geen petit want ze is 1.65m. Ze ziet er verder wel leuk uit maar ik zou er niet zo warm voor lopen

Bijna iedereen heeft ze helaas die plakplaatjes
Ja, ik vind die meid van Deckx ook heel mooi, maar ook helaas veel tattoos en dan ook nog van die rare en zo gek verspreid over haar lichaam. Ik vraag me echt af wat zo'n mooie meid bezielt.
Zucht kijk nog eens goed. 1.65m

Hoezo wat een onzin? 1.65m is geen petit. Petit is frans voor klein. En 1.65m is een normale gemiddelde lengte voor een vrouw
Nou vind ik wel dat je het veel te letterlijk neemt. Met petite word in de volksmond een kleine en fijn gebouwde vrouw bedoeld. Dat hoeft echt niet per se Klein Duimpje te zijn.
 
Nou vind ik wel dat je het veel te letterlijk neemt. Met petite word in de volksmond een kleine en fijn gebouwde vrouw bedoeld. Dat hoeft echt niet per se Klein Duimpje te zijn.
Misschien is dat wel inderdaad zo. Ik ben zelf ook niet al te groot en dan komt 1.65m erg dicht bij mijn eigen lengte. Voor mij dienen die petite dames dus minimaal 1.60m te zijn en het liefst nog zo rond de 1.55m
 
Voor de topicstarter ook ;) In mijn ogen is petit <1.60 , maar ja.
Detail! Ik kan de titel niet aanpassen, anders was dat allang gebeurt.

Er is al zoveel gepost wat in mijn ogen niet valt onder Slanke-, skinny,- petit dames , maar goed. Tis relatief en soms zitten er (voor mij) alsnog leuke dames bij.
 
Hmmm, ik had dan nog wel moeten vermelden dat ik silliconen zo veel mogelijk wil vermijden (en al helemaal aan de achterkant) 😅

Maar idd, goed figuur en mooie ogen wat mij betreft, zou er zelf niet op af stappen als ik in de buurt van Eindhoven zou zitten.
 
Deze vind ik helemaal te gek. Ze is 1.62m (kan nog net) en wat mij opvalt is dat ze hele kleine voetjes heeft. Ik denk maatje 36 of zo. Uiteraard weer een latina


Niet echt mijn type maar ze is onderdanig en je kan bijna alles met haar doen wat je wil.

Bij die eerste zien die sili's er zo slecht uit, alsof ze die er zelf ingestopt heeft. Mij nie gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan