Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Overslaan!

 
Overslaan!

Vreemd verhaal, in de advertentie cup a maar volgens recensent cup e met hangers? Lijkt me onmogelijk, afgaande op de foto's.
 
Zeker geen cup e hangers, maar wel cup a/b hangers. Zo een meid die na haar zwangerschap geen enkele huidelasticiteit had in haar borsten.
Lijkt me overigens ook niet dat hij zegt dat je haar moet overslaan voor haar borsten, maar omdat haar service waardeloos is.
 
Lijkt me overigens ook niet dat hij zegt dat je haar moet overslaan voor haar borsten, maar omdat haar service waardeloos is.
Gebaseerd op één enkele ervaring die niet van hemzelf (Robtopdrop) is. Ik blijf het raar vinden dat er mannen zijn die hun beslissing laten afhangen van de mening van één persoon (die ze niet kennen).

Maar ieder z'n ding. Ik geef alleen maar linkjes door als ik ze tegenkom. Wat een ander daarmee doet, moet-ie zelf weten.
 
Gebaseerd op één enkele ervaring die niet van hemzelf (Robtopdrop) is. Ik blijf het raar vinden dat er mannen zijn die hun beslissing laten afhangen van de mening van één persoon (die ze niet kennen).

Maar ieder z'n ding. Ik geef alleen maar linkjes door als ik ze tegenkom. Wat een ander daarmee doet, moet-ie zelf weten.

Nou, hij baseert zich misschien op die enkele ervaring, maar ik niet :)
Ik ben er maanden geleden ook geweest en het was nog veel slechter dan ik me had kunnen voorstellen. Gewoon een halve oplichtster waar ik nog een zure herinnering aan heb.

Overigens kan je op het nzc forum nog veel meer slechte ervaringen van haar vinden, dus als je meer dan 1 mening wil hebben, hoef je maar te zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan