Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer ben je er bij geweest???
En op de foto's ziet ze er lekker uit...of bedoel je dat ze in de realiteit véél dikker is?
Ik had er interesse in, maar ben er niet bijgeweest omwille van alles hierin:

En ook omwille van de locatie, een locatie met een slechte reputatie.

Ik ken de buurt redelijk goed. Maar niet overdrijven en hangt van tijdstip af...ken jij goede adresjes want je lijkt me ook van de streek te zijn...
😱☺️
In Roeselare heb ik goede ervaringen gehad met de latina's in de blokken in de Kokelaarstraat.
Maar de stationsbuurt en het gekende motel mijd ik.

Mijn ervaringen privéontvangst staan in mijn recensies.
Als privéhuis raad ik Casa Brugge aan.

De ruime omgeving:
Ik merk ook dat dames die ontvangen in La Rêve Waregem, naast E5, en Perla, Zulte, vaak goed zijn.
Deze die in Waregem zitten aan de fruitautomaten moet je mijden. Tielt de nieuwbouw in Aarsele en de airbnb dicht bij het station zijn ook geen goed idee.
Ingelmunster de locatie op het platteland dicht bij de grote autogarages ook geen goed idee.
Brugge latina's in St-Andries, stationsbuurt en Brugge Noord aan het water meestal goed. Die in Assebroek vaak slecht/minder.
Duke of Gent aan Vrijdagsmarkt Gent vaak heel goede latina's.

Is de locatie in Ingelmunster niet "gesloten" momenteel? Ik zie geen in elk geval geen advertenties meer verschijnen.
Geen idee, want ik zoek niet meer in Ingelmunster.

In Roeselare heb ik goede ervaringen gehad met de latina's in de blokken in de Kokelaarstraat.
Maar de stationsbuurt en het gekende motel mijd ik.

Mijn ervaringen privéontvangst staan in mijn recensies.
Als privéhuis raad ik Casa Brugge aan.

De ruime omgeving:
Ik merk ook dat dames die ontvangen in La Rêve Waregem, naast E5, en Perla, Zulte, vaak goed zijn.
Deze die in Waregem zitten aan de fruitautomaten moet je mijden. Tielt de nieuwbouw in Aarsele en de airbnb dicht bij het station zijn ook geen goed idee.
Ingelmunster de locatie op het platteland dicht bij de grote autogarages ook geen goed idee.
Brugge latina's in St-Andries, stationsbuurt en Brugge Noord aan het water meestal goed. Die in Assebroek vaak slecht/minder.
Duke of Gent aan Vrijdagsmarkt Gent vaak heel goede latina's.
Ter aanvulling: Villa Des Roses heeft ook wel iets.

Terug
Bovenaan Onderaan