Recensie Lucia, Ebony goddess of pleasure, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wilde haar weleens proberen afspraak gemaakt incl. spuiten van haar kant. In het echt is het ook een lekker ding om te zien. Haar pik staat snel overeind bij het pijpen en dan wordt het een flinke jongen plus een flinke zak met ballen eronder. Heb me in verschillende standjes laten uitwonen door haar tot ze op een gegeven moment aangaf klaar te komen, Rubber eraf en zij staand voor mij rukken en damn ik kreeg me toch een lading sperma in gezicht en mond en nooit eerder gedaan maar geil alles doorgeslikt. Voor herhaling vatbaar iig
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
21
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ken haar van toen ze nog in België werkte en adverteerde als Helena. Heb haar een tiental keren ontmoet in Antwerpen en Brussel. En ik kan enkel betreuren dat ze niet meer naar het zuiden komt, want ze prijkt echt wel in m'n top 5-ervaringen met transmeisjes. Heel clean, alles rook altijd naar bloemetjes :), fijn persoon in de omgang (wat Spaans spreken helpt een eind in die context), en vooral een onvermoeibare neukster. Keiharde erectie die ze moeiteloos een uur kon behouden terwijl ze me genadeloos neukte in keel&kont. Wat foto's in bijlage als bewijs :) En ja, foto 2 is ball's deep in m'n sterretje, heerlijk hoe ze me toen heeft afgepaald.
Ik betaalde meestal extra voor haar cumshot, ze is een van de weinige transmeisjes die je effectief kan klaarpijpen tot ze in je bek schiet - velen moeten hemel en aarde bewegen om er 2 miezerige druppels uit te persen.
Helena/Lucia: als je dit leest, kom dan ajb eens een maand naar Vlaanderen, we missen je :)
 

Bijlagen

  • 20230109_165222 - frame at 2m48s.jpg
    20230109_165222 - frame at 2m48s.jpg
    70,5 KB · Weergaven: 189
  • 20230109_170014 - frame at 1m46s.jpg
    20230109_170014 - frame at 1m46s.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 195
Afgelopen week heb ik haar een appje gestuurd. En kon met zo'n uur langs komen. Er naartoe gereden om zo'n 5 minuten van te voren naar het huisnummer te vragen die ik vervolgens niet kreeg. Toen nog kwartier gewacht en was er wel weer klaar mee (2e dit...) en toch eens met haar afgesproken wat wel goed bevallen was
Eigenlijk wel een beetje zelfde geval als ik heb gehad, zie wat verder terug in dit onderwerp
 
Terug
Bovenaan Onderaan