WHEM Luciana, Sint-Niklaas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nu haar mond aan het neuken. En ik ga lekker haar mondje vol spuiten met mijn sperma. En ze is zo gewillig en ze is ook proper vind ik. En ze laat heel veel toe als je maar respect voor haar hebt. Ik ben een vaste klant geworden. Smaken verschillen. En zij is.mijn smaak op het moment. Dus wees zuinig op haar heren. Tis een lieve vrouw.
 
Laatst bewerkt:
De zitten heel veel waarheden in deze review. Van dat ze een Turkse is. En dat ze gewoon gaat liggen. En dan moet maar je gewoon je ding doen. Ik was eerst ook een beetje teleurgesteld...dat ik geen Vlaamse chick kreeg wat ik wel verwachte maar ja ik heb haar maar toch genomen de eerste keer dat ze kwam bij mij. Ze had ver gereist voor mij.. ze kan wreed goed pijpen. Vind ik. En ze volgde mijn commando's goed op. Bijvoorbeeld ik zei zet je zelf in doggy postion en toen ging haar neuken in haar mond en kontje en kutje. Dat was wel freaking awesome! En de 3 keer dat ze bij mij was zat ze heel te tijd mij te pushen van dat ik een recencie moet schrijven op girls reviews voor haar. Dus ik zei ok jij gaat mij pijpen en ondertussen typ ik die recensie En lekker pijpen anders slechte recensie hahaha Dat was ook fucking geil!! Ervaringen verschillen nou eenmaal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan