- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chinese-vrouw-met-echte-fotos.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Lucy bezocht in Dilbeek, ze is nieuw.
Ze ziet er uit net zoals de foto',s.
Spreekt geen Engels, maar ze is wel vriendelijk en tja, de vertaal applicatie gebruikt.
Zeer mooi meisje, slank, mooie borsten, mooi kutje, zeer strak.
150€ voor een uurtje, tongzoenen beweerde ze te doen maar dat viel tegen, ze deed het maar enkel een keer bij de start.
Omdat ze er goed uitzag, stoorde het me minder op die moment. Ze deed al de rest en ze genoot ervan. Niet zoals andere soms die gemaakt genieten, zag je bij haar dat ze niet fake deed.
Haar leeftijd volgens de advertentie klopt niet, er staat 43 maar ze is maar rond de 30 volgens mij en foto's zijn niet bewerkt.
Herhaling ? Het is een beetje dubbel, het was zeker lekker, al heb ik graag dat ze wel liever eerlijk zijn over het tongzoenen.
www.redlights.be
Ze ziet er uit net zoals de foto',s.
Spreekt geen Engels, maar ze is wel vriendelijk en tja, de vertaal applicatie gebruikt.
Zeer mooi meisje, slank, mooie borsten, mooi kutje, zeer strak.
150€ voor een uurtje, tongzoenen beweerde ze te doen maar dat viel tegen, ze deed het maar enkel een keer bij de start.
Omdat ze er goed uitzag, stoorde het me minder op die moment. Ze deed al de rest en ze genoot ervan. Niet zoals andere soms die gemaakt genieten, zag je bij haar dat ze niet fake deed.
Haar leeftijd volgens de advertentie klopt niet, er staat 43 maar ze is maar rond de 30 volgens mij en foto's zijn niet bewerkt.
Herhaling ? Het is een beetje dubbel, het was zeker lekker, al heb ik graag dat ze wel liever eerlijk zijn over het tongzoenen.
Chinese vrouw met echte foto's
Lucy, Chinees. Klein, lief... en onrustbarend. Ik hou van aanhoudende blikken, de intimiteit die zonder aanleiding ontstaat, en wat