Lucy Nieuwstad 5a (rechts) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lulletje88

Newbie
1
10/11/25
0
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Naar binnengegaan bij deze Dominicaanse dame. Een echte latina vrouw, met een curvy lichaam en beetje krullend/wavy haar. In het begin denk je: "wauw wat een mooi lichaam", maar eenmaal later kom je er achter dat ze er weinig mee doet.

Spreekt voor het raam klein beetje Engels en wanneer je binnengaat spreekt ze alleen maar Spaans tegen je (ookal begrijp je er niks van). Ze kan geen Nederlands dus, geeft niks. Praten ging op gegeven moment via een vertaalapp. Mevrouw zegt dat ze alle standjes doet en alles met condoom doet. Prima, ik loop binnen.

Eerst netjes 50 euro betaald. Goed.. ik ga mijn handen wassen en doe de kleertjes uit. Zegt mevrouw dat ze GEEN anaal doet opeens en pijpen zonder condoom zat er ook niet in.

Het begon met pijpen met condoom. Dit was redelijk oké. Mevrouw gebruikt alleen wel haar tanden bij het pijpen.. Daarna volgde de echte seks (wat erg tegenviel..). Eerst laat ze je liggen en gaat ze op je zitten en daarna missionaris. Uiteindelijk weinig standjes kunnen doen dus. (alleen amazone en missionaris standje). Niet eens beffen, aftrekken en ook geen vingeren. Af en toe volgde er een bescheiden kusje tijdens de seks. De vrouw praat NIET en kreunt nauwelijks, alleen af en toe op het eind gekreund.

En nu komt het: mevrouw zegt dat het tijd is! Mevrouw zei voor het binnenlopen nog "50 euro for 25 minutes". Bleek niks van waar te zijn. Ze bedoelde kennelijk 15 minuten en uiteindelijk was het 10 minuten.. Ik vertelde haar dat het niet de afgesproken tijd was en dat het niet de afspraak was. Ze wordt boos en gaat in verzet, waardoor je maar gewoon accepteert en je kleding aantrekt. Hele slechte ervaring gehad. Kreeg de indruk dat ze een dame was die gewoon snel haar geld wou en niet om de klant zelf geeft. Zeker GEEN herhalingsgevaar en ik raad mensen niet aan om hier te komen. Zeker niet je geld waard en bied veels te weinig aan voor het bedrag dat ze vraagt.

Terug
Bovenaan Onderaan