WHEM Luiza,Den Haag (Voorheen Eindhoven)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb Luiza bezocht.
Ze zit een leuk appartement op een zeer discrete plek in scheveningen.
Op basis van de fotos had ik wat meer vrolijkheid verwacht.
De dame is voor mij te zakelijk.
Wat afstandelijk en weinig interesse etc.
En dat vind ik meestal een minpunt.
Komt mede ook omdat ik mijn beste ervaringen heb met dames die minder zakelijk zijn.
Haar inzet is verder prima.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je bezoek wat is tegengevallen.
Vind dat zelf ook wel leuker als de dame die je bezoekt wat socialer is.
Is natuurlijk per persoon verschillend.
Wel een meevaller dat het wel de vrouw van de foto's is, en dat haar inzet goed was.
Heb het gezien waar ze ongeveer werkt.
In eerste instantie overheen gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Week of 2 geleden bij deze dame geweest, en in één woord: wow! Ten eerste is het de dame van de foto's, wat al bijna een wonder genoemd mag worden. Voor mij echt een fantastisch mooie vrouw, redelijk uniek dat zo'n mooi exemplaar dit werk doet (tegen schappelijke prijzen ook nog eens). Echt een plaatje. Er is aan de voor en achterkant licht aan gesleuteld volgens mij, maar op een mooie en natuurlijke manier. Borsten voelen ook heel zacht en natuurlijk aan.

Zelf ben ik nog redelijk onervaren in dit wereldje, en mijn eerste twee bezoeken aan een dvp waren niet slecht, maar nou ook weer niet dusdanig dat ik erg stond te springen om weer 250 uit te geven voor een redelijke ervaring, maar omdat ik haar fotos wel erg mooi vond toch nog maar eens in de auto gesprongen. Gelukkig was driemaal scheepsrecht en was dit echt een schot in de roos!

Mijn ervaring met Luiza was juist dat ze super relaxed is. Stelde me gelijk op m'n gemak, nam op een niet dominante manier het voortouw, vroeg wat ik graag wilde en had weinig woorden nodig om precies te begrijpen wat ik bedoelde. Ondertussen en tussendoor kun je een prima praatje met haar maken, spreekt uitstekend Engels. Pijpskills top, niet echt DT maar dat is vast geen probleem mocht je het graag willen. Klaarkomen mocht in d'r mond mag voor 20 extra, slikken doet ze niet.

Komende weken nog even in het zuiden te vinden (040) en dan is het (voorlopig) klaar begreep ik van haar, dus voor wie nog twijfelt - niet te lang meer wachten!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan