Recensie Lulu (RO), Sixsens, Lemiers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

f4fun

Stamgast
712
02/08/21
9.541
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na al die jaren eindelijk een keer deze Roemeense Lulu uitgeprobeerd! Ze heeft echt mooie natuurlijk grote borsten en loopt daar topless mee rond zodat iedereen kan zien wat ze in huis heeft. Pijpen kan ze prima maar wil ze niet tot het einde. Heeft een heerlijk lichaam om naar te kijken tijdens het neuken, de tijd vliegt voorbij. Zou er zo weer de kamer mee op willen gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zie dat hier nog geen recensie van mij over Lulu staat. Terwijl ze toch een vaste waarde is in Sixsens en 1 van de toppers die ook voor nieuwe bezoekers is aan te raden vanwege haar goede service. Het tongzoenen mag alvast naar 5 sterren geüpgrade worden!
Lulu heeft zich gestaag mijn top 3 in gewerkt, dus tijd voor een recensie.
Lulu (33) heeft lang zwart haar (vroeger ook rood en met zilveren extensions). Ze heeft meestal make up met streepjes bij haar ogen zoals Jutta Leerdam. Ze is ongeveer 1.65m klein, stevige cup B/C borsten en heeft een slank tot normaal postuur. Ze heeft een Mickey Mouse tattoo onder aan haar kuit, maar verder geen tattoos. Ze is meestal topless te bewonderen, maar gisteren had ze een soort netjurkje aan dat zicht bood op haar hele lijf en 1 bil vrij liet. Leuk voor de variatie. Ze heeft nog steeds haar vaste plek in de bar, staand links achterin bij de hoge tafel.
Ze schrijft service nog steeds met de hoofdletter S en haar tongzoenen is super. Echt in de top van Sixsens met o.a. Laura, Alicia en Boggy. Ook de rest van haar diensten is van goed niveau en ze is gewoon erg aardig, bescheiden, niet opdringerig (je zult op haar af moeten stappen). Ik ben niet de enige die dat vindt, want soms is ze moeilijk te pakken te krijgen. Gisteren heb ik ook weer een heerlijke kamer met haar gemaakt. Dit soort dames zijn de reden dat mannen vaak terug komen naar Sixsens!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan