WHEM Luna Blankenberge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enkele weken geleden kwam ze voor het eerst op de Redlights chat, ook eerste keer dat ik die advertentie zag.
Daar had ze nogal veel praat op maar goed... 'k Moest een dag later aan de kust zijn en dat lijfje leek me wel uitnodigend dus...

De dag nadien een sms'je gestuurd waarop ze enkele uren later antwoordde met "sorry, kon niet antwoorden, was belet".
Geen probleem natuurlijk, iedereen heeft zijn/haar leven.

Daarop vraag ik haar dus de nodige gegevens om te daten waarop ze antwoord "van waar ben je en hoe oud zodat ik een idee kan vormen wat voor iemand je bent"
Dat vond ik al vreemd maar goed, toch geantwoord...

Dan weer volledige radiostilte.
Na een redelijke tijd stuur ik dan even een porretje om te polsen waarom er geen antwoord komt met de vraag "toch niet fake?".
Meestal antwoorden ze dan als bij wonder ineens wel.

Guess what... Direct een antwoord terug, maar dan wel 1 dat heel mijn scherm in beslag neemt met heel veel bla bla van dat ze de veel klanten heeft en ervaring en drukke tijd enz, enz... 'k Stuur daarop dat ik al heel lang bezoeker ben en gewoon een gezonde achterdocht heb als berichten/gesprekken op de manier verlopen, waardoor ik nogal gevoelig ben voor bepaalde "alarmsignalen", maar ze zeker nog niet helemaal als fake afschrijf.

Daar volgen dan van haar kant een hele reeks, paginalange berichten op over vanalles en nog wat en dat ik na het vermelden van mijn leeftijd en geen antwoord daarop te krijgen een angst heb om afgewezen te worden, wat typisch zou zijn voor mensen van mijn leeftijd (50) enz, enz, enz...

Tijdens die hele reeks had ik nog geen antwoord gestuurd, gezien de berichten heel snel na mekaar binnenkwamen en eindigt ze na een half boek aan berichten met de woorden "wat een drama!". :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
'k Heb er niet meer op gereageerd en toen kwamen er nog enkele loze aanvallen waar ik uiteraard geen gevolg meer aan heb gegeven.

Haar ellenlang gelul deed me nogal denken aan Tiani van de Redlights chat wanneer ze zwaar onder invloed is, maar dan nog een graad of 2 hoger.

Dus... 'k heb ze nooit ontmoet en ben dat ook niet meer van plan.
Als je al zo veel praat en nonsens verkoopt voor er een afspraak is, wat moet dat dan wel zijn tijdens de date?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar bezocht toen ik in de buurt was. Er was toen een kameraad bib haar thuis, wat ik raar vondaar soit haha. Op voorhand vraagt ze idd wat info, nu goed. Eerst even douchen bij haar en dan op het bed lekker gepijpt worden en neuken :)
 
pfff wat een verspilling van mijn tijd. Eentje die niet eens is langsgeweest met Lappen tekst terwijl je dat in 3 zinnen kan samenvatten.

Degene die wel langs is geweest waar je juist hoopt op een uitgebreid ervaring te lezen. Schrijft zo kort dat het helemaal niks verteld 😐.
 
pfff wat een verspilling van mijn tijd. Eentje die niet eens is langsgeweest met Lappen tekst terwijl je dat in 3 zinnen kan samenvatten.

Degene die wel langs is geweest waar je juist hoopt op een uitgebreid ervaring te lezen. Schrijft zo kort dat het helemaal niks verteld 😐.
 
Wat een gore ervaring.
Bij binnenkomst zit daar iemand in de zetel. Al is het voor haar veiligheid, geeft een heel vreemd gevoel en kan heus wat discreter. Haar slaapkamer is ook maar een matras op de grond, lijkt me wel een drugskot. Wat me niet zou verbazen aan hoe die meid er in echt uitziet vol tattoos en een afgeleefd gezicht. Die foto's zijn ofwel heel wat bijgewerkt of van iemand anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan