Arnold niemen
Newbie
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6077729-luna
- Totale kosten (in euro)
- 200+
Een paar weken geleden bij Luna geweest in Delft was voor mij best een eindje rijden maar dat had ik er voor over.
Omdat mijn favoriet in China zit wilde ik haar proberen, het contact verliep vlot in het Engels en de afspraken met betrekking tot onder andere tongzoenen zijn uitgebreid bevestigd. Kortom in de auto gestapt en na ruim een uur in Delft aangekomen en naar binnen geloodst.
Binnen stond een mooie vrouw, klein buikje, maar verder niks op aan te merken maar ik denk niet degene van de fotoos.
Dan de communicatie die was zeker niet zo vlot als op de app want ze sprak geen woord nederlands of engels alleen chinees.
Op dat moment had ik beter om kunnen keren maar je wilt ook weleens wat proberen en ik was ook niet heel verwachtingsvol erheen gegaan.
Achteraf gezien had ik beter om kunnen keren want het was verre van bijzonder niet zoenen, pijpen kon je amper voelen en neuken was ook niet veel.
Zelfs als je er zonder verwachtingen heen gaat valt het nog tegen.
Omdat mijn favoriet in China zit wilde ik haar proberen, het contact verliep vlot in het Engels en de afspraken met betrekking tot onder andere tongzoenen zijn uitgebreid bevestigd. Kortom in de auto gestapt en na ruim een uur in Delft aangekomen en naar binnen geloodst.
Binnen stond een mooie vrouw, klein buikje, maar verder niks op aan te merken maar ik denk niet degene van de fotoos.
Dan de communicatie die was zeker niet zo vlot als op de app want ze sprak geen woord nederlands of engels alleen chinees.
Op dat moment had ik beter om kunnen keren maar je wilt ook weleens wat proberen en ik was ook niet heel verwachtingsvol erheen gegaan.
Achteraf gezien had ik beter om kunnen keren want het was verre van bijzonder niet zoenen, pijpen kon je amper voelen en neuken was ook niet veel.
Zelfs als je er zonder verwachtingen heen gaat valt het nog tegen.