Recensie Luna, Gent 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag eindelijk nog eens langs geweest bij Luna.

Nog steeds zeer slank en een geweldige glimlach.

Ik zag dat ze toen ik uit de douche stapte nog wat KY aan haar poes deed J

Is het omdat ik na al die jaren wat verzadigd ben, de date was niet zoals in mijn herinneringen.

Wat mechanisch, ze doet het ook al zo lang…

Ze zei dat ze meestal enkel vaste klanten heeft, max. 4 per dag.

Binnenkort gaat ze op vakantie (01/07)
Ook mijn ervaring de laatste keren.
De goesting is wat verdwenen.
 
Vandaag op RL bleek nog eens hoe moeilijk het is om een deftige Aziatische paydate vast te leggen.
De Chinese carousel, we kennen hem ondertussen wel.
Toch weer mijn moed bij mekaar geraapt en Aziatische profielen beginnen checken op RL en dubbel checken hier op GR.
En na een profiel of 8,9 stelde ik me de vraag : waarom?
Ik ken 2 goede adresjes. Mija bij Kiya en ons Lunatje.
Ik stuurde de laatste een berichtje dat ik er zou zijn om 15:45. Niet meteen antwoord, haar gewoonte niet. Al een paar dagen niet actief op RL. Weer op congé zekerst?
Ik stuur Mija. Ook niet meteen antwoord.
Ik wacht af.
Plots : Ping : Mija verwacht je om 16:00.
Ping : Luna : Ok !
Shit.
Olle Bolle Repe Solle Olle Bolle Weg. Luna.
Gps ingesteld Mija direct iets laten weten (een leugen maar ja …) en weg.
Onderweg besefte ik dat ik de voorgeschiedenis van De Hogepontstraat uit mijn hoofd moet zetten om weer voluit bij haar te kunnen genieten. Dus besluit ik om vooreerst al mijn bek te houden over vroeger.
Aangekomen. Plaats vlak voor de deur. Ik bel aan. Het mooie Thaise vrouwtje doet open met stiletto's een kwart van haar lengte groot. Mooi zwart kleedje. Sexy as always en glimlach oor tot oor.
We gaan naar boven. Kamertje op, wijntje, net als vroeger. DOH… daar ging ik het niet over hebben. Dus begin ik over de congé, hoe het met haar is, … ik vertel hoe het met mij is, met mijn zaken, nog wat blablabla.
Allééhop de douche in. We gaan samen. Terug op de kamer denk ik, ik laat ze goed masseren, geef geen aanwijzingen, see what happens. Geen verwachtingen net als die eerste keer ooit.
Ik lig te genieten, want masseren dat kan ze. Echt goed.
Na een tijd doet ze body to body en dan is het moeilijk om toch geen erectie te krijgen.
Ik neukte haar als was het mijn vriendinnetje. Genoot weer net als vroeger.
Iets langer binnen geweest dan afgesproken. Er kwam nog 1 klant na mij. Dus deze keer moest ik wel weg.
Lang geleden dat ik geweest was en toen had ik een dubbel gevoel. Vandaag niet. Ik ging happy buiten.
 
Inderdaad, na al die jaren is Luna nog steeds top. Ze is soms moeilijk te boeken, want ze beperkt zich tot enkele klanten per dag, bij voorkeur vaste klanten van vroeger.

Mija is ook top, maar ook niet simpel te boeken. Bij Kiya houdt de bazin er de slechte gewoonte op na om dubbele boekingen te accepteren en je dan één van haar kneusjes aan te smeren... Het ligt niet aan Mija, maar is wel de reden dat ik er sinds haar terugkeer uit vakantie nog niet ontmoet heb.
 
Inderdaad, na al die jaren is Luna nog steeds top. Ze is soms moeilijk te boeken, want ze beperkt zich tot enkele klanten per dag, bij voorkeur vaste klanten van vroeger.

Mija is ook top, maar ook niet simpel te boeken. Bij Kiya houdt de bazin er de slechte gewoonte op na om dubbele boekingen te accepteren en je dan één van haar kneusjes aan te smeren... Het ligt niet aan Mija, maar is wel de reden dat ik er sinds haar terugkeer uit vakantie nog niet ontmoet heb.
Ik heb dat nog niet voorgehad bij Kiya. Ik stuur : Mija en niemand anders.
 
Het is weeral een tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben.
Als gepensioneerde is het niet eenvoudig om in Gent te geraken.
Maar als ik aan haar denk en haar advertentie op Redlights zie krijg ik weer zin.

Haar grootste kwaliteit is hoe ze je aars met haar tong bewerkt.
Mocht steevast tongzoenen en in haar mondje komen.
Geef mij maar Chanel ook werkzaam in Gent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan