Voormalig lid 13256
Wandelaar
Wie heeft er ervaring met deze dame?
New girl in town
New girl in town
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWacht even. Bij jou wel pijpen zonder condoom en tongzoenen?Bij mij hetzelfde qua anaal. Is voor mij nu al de tweede keer dat anaal te pijnlijk is voor een dvp. Ik moet toch eens op zoek naar een meer getrainde dame.
Verder wilde ze wel tongzoenen en pijpen zonder condoom. Ze deed erg haar best. En het is een knappe dame met prachtige tieten.
Hoe lang geleden was dat als ik vragen mag? Wellicht doe ik dan nog een poging.Ja. Ze tongzoende me al direct na binnenkomst. In de kamer pijpen zonder condoom
En hoe was het? Wel pzc en tongzoenen?Dank nog voor je reactie. Ik twijfelde even, daarna toch maar het bezoek gewaagt
Mooi leven kerel. Wellicht moeten we haar gewoon goed trainen en wordt het anaal nog watIk ben vanochtend geweest. Ik zou het een 8 geven. Ze deed enorm haar best en de date had een hoog gfe gehalte. Helaas vond ze anaal te pijnlijk, terwijl dat wel hetgeen was waarvoor ik kwam. Als ik haar langer had mogen doorneuken anaal was ik zeker teruggekomen. Nu twijfel ik nog.. Het is een knappe meid, mooi lichaam en houdt zich aan de afspraken.
Tongzoenen en pijpen zonder condoom deed ze. Mijn ervaring kwam overeen met de kinky reviews
Haha precies!Mooi leven kerel. Wellicht moeten we haar gewoon goed trainen en wordt het anaal nog wat![]()
nog een keer geweest? Hoe was het?Hoe lang geleden was dat als ik vragen mag? Wellicht doe ik dan nog een poging.
Volgende keer eerst even de tandjes poetsenWacht even. Bij jou wel pijpen zonder condoom en tongzoenen?