Recensie Luna @ Studio Da Capo , Naarden 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anony

30/01/23
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://studiodacapo.nl
Totale kosten (in euro)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
I had made an appointment at Studio Da Capo, Naarden with Luna at 4.30 pm and I went there. I had to wait 15-20 minutes even after the appointment. And after that I see that the lady looks different from the pictures. They said they only take cash so I only had 100 euros and I booked for 1 hour which is 120 euros. So they discussed and told you can do 45 minutes and cost 90 euros, I agreed. The massage was not that great, no be done as the lady told not possible for 45 minutes. But they say on their website that they all have b2b. The lady only massaged effectively for 30 minutes, excluding shower. When I gave 100 euros and asked 10 euros back in return, she started acting drama and I didn't want to talk about it, so I just left it out and got out of there. This was a total disappointment. I don't recommend this place.
[English]
I had made an appointment at Studio Da Capo , Naarden with Luna at 4:30 pm and I went there. I had to wait for 15-20 mins even after the appointment. And after that I see that the lady seems different from the photos. They mentioned they take only cash so I had only 100 Euros and I had booked for 1 hr that is 120 Euros . So they discussed and told that you can do 45 mins and costs 90 Euros, I agreed. The massage was not that great no b2b done as the lady told for 45 mins not possible. But they say in their website all have b2b. The lady did massage only for 30 mins effectively excluding shower. When I gave 100 Euros and asked for 10 Euros back for that she started doing drama and I didn't want to discuss so I just left it and got away from there. This was a total disappointment. I don't recommend this place.

Ik geef haar gelijk als ze zegt dat een goede massage zoals zij die kan geven niet in 45 minuten gegeven kan worden. Zeker niet als douchen binnen de tijd valt, waar zij waarschijnlijk niets aan kan doen omdat het policy van de salon zou kunnen zijn. Dat je je tientje niet terugkreeg zou ik niet wakker van liggen. Er zijn maar weinig salons waar je met pin kunt betalen dus leer ervan en neem in het vervolg altijd voldoende cash mee.

Ik geef haar gelijk als ze zegt dat een goede massage zoals zij die kan geven niet in 45 minuten gegeven kan worden. Zeker niet als douchen binnen de tijd valt, waar zij waarschijnlijk niets aan kan doen omdat het policy van de salon zou kunnen zijn. Dat je je tientje niet terugkreeg zou ik niet wakker van liggen. Er zijn maar weinig salons waar je met pin kunt betalen dus leer ervan en neem in het vervolg altijd voldoende cash mee.
Het gaat om het gebaar, het principe en niet om het bedrag van de 10 Euro om niet terug te geven. Dat is reden om nooit meer daarheen te gaan. En voor mij om er niet naar toe te gaan. In de supermarkt zou je dat ook niet accepteren.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan