Recensie Luna, Vingerlingstraat 12/2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spinnekesman

Newbie
Forumpionier
12
10/07/21
535
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het is intussen al een tijd geleden (+/- anderhalve maand) dat ik Luna bezocht dus de recensie is wat laat gekomen. Maar ja, beter laat dan nooit. Ik hoop ook dat ik haar naam juist geschreven heb.

Luna ziet er op zich niet slecht uit achter haar raam maar toch was ze mij eerder niet echt opgevallen. Op de dag dat ik bij haar binnenging deed ze alleszins wel haar best om aandacht te trekken, zonder daarin te overdrijven (geen geklop op het raam of zo). Na lang twijfelen heb ik haar dan maar eens een kans gegeven, deels ook wel omdat er op de dag in kwestie weinig andere dames waren die echt mijn aandacht grepen.

Eenmaal binnen bleek al snel dat ze spaanstalig was en slechts weinig Engels sprak. Mijn Spaans is spijtig genoeg zeer slecht, dus echt bevorderlijk voor de communicatie was dat al niet. Aangezien ik toch graag een beetje praat met de dames was dit voor mij wel een minpunt maar dat hoeft het niet voor iedereen te zijn. Ook deed ze haar bh maar een beetje naar beneden, tot net onder haar tepels. Ik had hem liever helemaal uit gezien.

Wat de seks betreft: die was degelijk. Het pijpen ging nogal snel maar op zich deed ze het wel goed. Intiem hetzelfde. Nadien heeft ze mij met haar handen afgewerkt. Ze deed duidelijk wel haar best om het mij naar mijn zin te maken, maar alles ging toch wat te snel voor mij. En doordat ik geen Spaans sprak was het ook moeilijk om dit aan haar duidelijk te maken. Ook maakte ze wat te veel geluid. Ik ben echt geen seksgod, dus haar gekreun kwam niet zo geloofwaardig over. Eerder storend. Maar voor de rest gaf ze toch echt wel de indruk dat ze er zelf ook wat plezier in had om met een klant te spelen. Heel de ervaring was daardoor een beetje vreemd.

Vermoedelijk is Luna voor andere mannen echt de ideale dvp, maar ik denk niet dat ik haar nog eens ga bezoeken. Slecht kan ik haar zeker niet noemen, maar het was verre van mijn beste ervaring in het SKW.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag ben ik ook bij deze dame beland. Het aanbod was rond 11h30 maar povertjes en deze dame deed tenminste een beetje moeite om vriendelijk te lachen. Het was vast en zeker geen topervaring maar ook niet slecht. Communicatie is heel moeilijk als je geen Spaans praat. Pijpen was best ok maar ze stopte veel te snel...en het leek heel moeilijk dit haar uit te leggen. Dan maar kort 2 standjes gedaqn en het laten afmaken met haar hand. Service was met een glimlach en ze bleef altijd even vriendelijk maar het intiem gedeelte was toch erg matig.
 
Gisteren rond 18.00 u es binnengegaan bij Luna. Khad even tijd en ze lonkte mij met een mooie glimlach binnen. Mooi figuurtje met een latina kontje . Deze Columbiaanse spreekt inderdaad eigenlijk bijna alleen spaans . Gelukkig voor mij kan ik me er verstaanbaar in maken. Kleertjes uit , wasje en bedje op . Toch vrij lange pijpbeurt…. ( ik moest ze na een tijd laten stoppen want ze bleef maar doorgaan…) missionaris , dan doggy …. Ze is niet meer zo strak dus …. Ik moest men best doen om uiteindelijk af te maken. Al bij al vriendelijke dame … maar niks speciaal . Heb het liever wat intiemer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan