Recensie Lunna (tv), Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MLK

Wandelaar
43
14/11/21
36
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/haarlem/6119812-lunna
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze tv bezocht die in een dorp net boven Haarlem ontvangt. Het is gemakkelijk en gratis parkeren. Lunna ontvangt je in een slaapkamer van een normale rijtjes-boven-woning, en de hal doet vermoeden dat er een normaal gezin woont. Maar goed, Lunna loodst je discreet direct naar boven.

Lunna is duidelijk een tv, maar dat mag de pret niet drukken. Lunna is enorm geil en ze doet alles wat ze doet met passie. Ze laat zich ook net zo gemakkelijk likken, zuigen of neuken als dat ze zelf likt of zuigt (ik had vooraf gezegd dat ik niet zelf geneukt wilde worden, maar volgens mij kan neuken er ook aan toegevoegd worden).

Zelfs toen ze zelf klaar was, bleef ze vol passie doorgaan. Ik heb echt zelden (of nooit) zo'n inzet meegemaakt (met kwaliteit), en ik heb ook nog een voor deze tijd vrij laag bedrag moeten betalen (110 voor 30 minuten inclusief klaarkomen van haar zijde)
 
lunna is een braziliaan en werkt van uit velserbroek het is een algemeen feit dat braziliaanse trannys zeer bedreven zijn in de sex

Sorry hoor, dit slaat echt als een tang op een varken. Dit is geen tranny maar een crossdresser, als dat je ding is niets mis mee.
Maar 'Braziliaanse trannys zijn zeer bedreven in de sex', kan je beter zeggen. 'Braziliaanse mannen weten wat andere mannen lekker vinden'.
 
gisteren de stoute schoenen maar eens aangedaan en op naar velserbroek daar aangekomen deed lunna open en begon me heel passioneel te zoenen wij naar boven en het feest begon na een wilde vrij partij op bed beland lunna was inmiddels kei hard en na enig zuig werk kwam ze klaar in m,n mond haar jonge heer bleef hard en we hebben heerlijk geneukt en gelikt enz enz ik had voor een uur betaald maar vanaf binnenkomst en weggaan was er een uur en drie kwartier voorbij na twee keer een orgasme van lunna zag ik dat het condoom op het nachtkasje was blijven liggen lunna je bent je geld dubbel en dwars waard een real girl friend experiense voor herhaling vatbaar !!!!
 
gisteren de stoute schoenen maar eens aangedaan en op naar velserbroek daar aangekomen deed lunna open en begon me heel passioneel te zoenen wij naar boven en het feest begon na een wilde vrij partij op bed beland lunna was inmiddels kei hard en na enig zuig werk kwam ze klaar in m,n mond haar jonge heer bleef hard en we hebben heerlijk geneukt en gelikt enz enz ik had voor een uur betaald maar vanaf binnenkomst en weggaan was er een uur en drie kwartier voorbij na twee keer een orgasme van lunna zag ik dat het condoom op het nachtkasje was blijven liggen lunna je bent je geld dubbel en dwars waard een real girl friend experiense voor herhaling vatbaar !!!!
Dus nzc van Lunna?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan