WHEM Lynn, Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren bij Lynn geweest... Echt een top date gehad.. zeer duidelijk.. Ze spreekt prima nederlands, haar fotos komen overeen met hoe ze er in real life uit ziet dus de foto's zijn recent.. ze geeft duidelijk aan wat wel en niet mogelijk is.. heb er echt van genoten!! Heerlijk wijf is dat zeg dus echt een aanrader!!! Een uur was te kort.. kon gelukkig verlengen... Man man man wat een wijf zeg!!!!
 
Ik ben gisteren bij Lynn geweest... Echt een top date gehad.. zeer duidelijk.. Ze spreekt prima nederlands, haar fotos komen overeen met hoe ze er in real life uit ziet dus de foto's zijn recent.. ze geeft duidelijk aan wat wel en niet mogelijk is.. heb er echt van genoten!! Heerlijk wijf is dat zeg dus echt een aanrader!!! Een uur was te kort.. kon gelukkig verlengen... Man man man wat een wijf zeg!!!!
Ze spreekt prima Nederlands omdat ze Nederlandse is. Haar tarief is te hoog voor wat ze bied. Als ik kijk naar haar mogelijkheden die ze bied, vindt ik het niet meer dan 100-125 euro per uur waard en dan ben ik nog coulant.
 
Ik ben gisteren bij Lynn geweest... Echt een top date gehad.. zeer duidelijk.. Ze spreekt prima nederlands, haar fotos komen overeen met hoe ze er in real life uit ziet dus de foto's zijn recent.. ze geeft duidelijk aan wat wel en niet mogelijk is.. heb er echt van genoten!! Heerlijk wijf is dat zeg dus echt een aanrader!!! Een uur was te kort.. kon gelukkig verlengen... Man man man wat een wijf zeg!!!!
Wacht recensie van een betrouwbare forumlid wel af.
 
Iemand ervaring met deze dame?

Ze vraagt een 50euro vooruit betaling en heeft wel 1 recensie.. maar vind 1 erg weinig om zekerheid te geven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan