Recensie Anouk/Lynn, Amsterdam (voorheen Almere) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Checo77

Newbie
15
09/11/21
20
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2374942-anouk
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er was hier op het forum wat twijfel of deze advertentie geen oplichting was. Op basis van de nieuwe foto's, filmpje en tekst van de advertentie vond ik het toch anders dan de standaard fake advertenties en nam ik de proef op de som.

Op basis van het app contact leek het wel echt te zijn en we spreken af bij 1 vd hotels van de toekan-keten nabij Amsterdam.

Toen ik daar eenmaal aankwam moest ik even wachten op app contact dus dacht ik even dat het alsnog fake was, al begreep ik niet wat dan de catch zou zijn.

Contact kwam er alsnog en met duidelijke instructies kwamen we elkaar tegen om samen naar de kamer te lopen (zonder pasje kom je de gangen niet in).

Dame is slanker dan de foto's doen vermoeden, heeft wel mooi lichaam en leuk gezicht. Is vriendelijk en praat makkelijk.

Is duidelijk ervaren, pijpt erg goed en is actief met berijden (cow girl daarna reverse cow girl). We zijn geëindigd in doggy style.

Prima date, voor mij geen herhaling omdat ik eigenlijk bijna nooit op herhaling ga, maar zeker de moeite waard en in ieder geval geen fake.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan