Recensie Lana/Camila/Kamila, Amsterdam (voorheen Almere, Voorburg) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.370
100
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9914010-kamila
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Maar weer eens op avontuur geweest en heb onlangs deze Koreaans/Kazachstaanse Kamila in Amsterdam West bezocht. Het contact verloopt soepel via een booker. Geparkeerd in de garage, discreet zonder pasje de lift in en vervolgens naar haar kamer gewandeld.

Eerste indruk van Kamila: hetzelfde als op de foto's, knap gezicht met grote ogen en lippen, verzorgd en hygiënisch, aardig, timide maar met een graatmager lichaam met bijna geen borsten en kont. Vooraf een kennismakingspraatje gemaakt om het ijs te breken terwijl ik aanstalten maakte om ook een beetje met haar alvast te friemelen maar dat hield ze af dus vrij zakelijk ingesteld; gelijk afrekenen en douchen.

Terug op de kamer zat ze op bed te wachten en wilde ze dat ik op bed ging liggen zodat ze haar ding kon doen maar liever neem ik het initiatief om het spel een beetje te kunnen leiden. Klein beetje zoenen en strelen terwijl we op bed zaten maar ik merkte dat ze het zoenen ontweek dus heb ik haar maar even gebeft waar ze stilletjes van genoot. Daarna haar gevraagd om op haar knietjes te gaan maar dat deed ze liever op bed en niet op de vloer. Pijpen met het handje ertussen ondanks dat ik er wat van zei dus ik had weinig te zeggen; haar pijptechniek was standaard en niet bijzonder. Haar haren losjes met mijn beide handen vasthouden was ze ook niet van gediend. Al na een paar minuten werd het condoom erbij gepakt en eromheen gerold dus zonder overleg moest er geneukt worden van haar. Staand doggy naast het bed haar geneukt wat ze gewillig onderging maar ook daar was ze snel klaar mee. Vervolgens 10 seconden cowgirl waarna ze op haar rug ging liggen zodat ik weer aan de slag moest. Kennelijk wilt ze niet teveel energie verspillen en moeite doen en zet ze de klant maar aan het werk; ook in missio moest het op haar manier gebeuren (alleen met de benen dicht). Doordat ik weinig in te brengen had en zij alles bepaalde was ik er wel klaar mee dus maar gevraagd mij klaar te pijpen waar ze na een paar likjes opmerkte dat ik maar een half uurtje had dus de afwerkhint was duidelijk overgekomen en uiteindelijk heeft ze het trekkend afgemaakt. Vrij snel werd mij verzocht om op te staan en te douchen. Tijdens het aankleden nog wat napraten maar ik heb het kort gehouden waarna ik ruim voor de betaalde tijd weer buiten stond.

Kortom: mooie dame met een zeer mager lichaam. Zakelijk ingesteld, eentje die de touwtjes in handen houdt en de tijd in de gaten houdt: afwerkstijl naar mijn mening. Leuk om meegemaakt te hebben maar niet voor herhaling vatbaar.
 
had een uur geboekt en was er echt 1 voor in de boeken... goede hygiëne.. na het douchen zat ze al naakt klaar op bed... langzaam begonnen met strelen en zoenen...

ze zuigt echt heel lekker, langzaam en zacht... en ze kijkt er geil bij...ik hou van beffen en vond het echt een joy om haar te mogen likken, wat zij ook mega lekker vond...

doggy was ook echt nice met zo'n slank lichaam... daarna afgemaakt met mij on top, met lange diepe stoten... ga absoluut nog een x.
 
Slechtste ervaring ooit met deze borderliner. Totaal niet geintereeseerd had een uur geboekt en wou we snel eruit, omdat klant nummer twee al aan wachten was. Klaagt ook steeds.

Pijpen zc 2 ster.
Intiem 1 ster.
Tongzoenen deed ze niet, ook al zegt ze van wel.
Ze heeft het over 3 keer klaarkomen, dat kan je vergeten als ze een andere klant heeft.

weggegooid geld. echt waardeloos. volgens mij heeft ze serieus borderline.
 
echt een afwerker, heeft ook twee erwtjes als borsten. voor de rest gewoon plat. leuk als je ervan houd. Ik deed het heel rustig, en alsnog klaagde ze en veel zuchten. Zodra ik naar buiten ging stond klant nummer twee daar al aan het wachten. Zonde van het geld, je kan je geld beter verbranden en de moeite besparen om haar te bezoeken.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Kamila is een rasechte afwerker. Komt uit Centraal-Azië. Is zeer snel geirriteeerd en onvriendelijk.

Ze is erg mager, op de foto's is ze een stuk voller. Maar dat is de kunst van photoshop. qua kont is ze plat, cupsize AA.

Als ze een andere klant heeft staan wachten, dan moet het allemaal erg snel. vraagt ook continue of je al bent klaar gekomen.
voor de rest voelt ze niet erg strak aan voor zo een skinny magere vrouw. haar pijpskills zijn mager.

Leeftijd schat ik rond de 30 jaar.
 
Jammer dat jij dit zo ervaren hebt, ik vond het echt een top uur met haar...
Ze heeft geen 1x gevraagd of ik al was gekomen en ze pijpt lekker...
Ik vind haar zeker niet TMM zoals jij dat zei.
 
Kan de verhalen beamen dat het echt een slechte ervaring was. Ze wilde steeds van positie veranderen en klaagde steeds over de energie. Had voor een uur geboekt, maar op haar initiatief een half uur van gemaakt. Voortaan toch niet zo koppig zijn om slechte recensies te negeren.
 
Ik ben vorige week ook bij haar geweest. Ik vond het ook tegenvallen. Ze komt uit Kazachstan. Ik had op een echte Aziatische gerekend. Ik zag wel gelijk dat zij dat niet was. Voor mij is het ook eenmalig. Zeker voor die poen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan