Recensie Lynn, Cristal Privé, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/lynn/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Niet lang geleden een date gehad met Lynn van Cristal Privé. Een mooie halfbloed met mooie ronde billen en lekkere borsten. Ik mocht gaan liggen en ze begon meteen met het aanbrengen van het condoom en begon te pijpen. Ze voerde langzaam de tempo op totdat haar koppie wel erg snel op en neer ging waardoor ik genoodzaakt was haar af te remmen 😅 . Daarna doggy gedaan waarbij ze met haar mooie billen ging twerken. Leuke ervaring. Geëindigd met cowgirl waarbij ze je zwoel aankijkt waardoor ik het niet meer lang volhield en heerlijk klaar kwam. Absoluut geen gfe maar gewoon een goeie neukpartij. Helaas kreeg ik geen Sinterklaas kado mee (zie hun site). Ik ben dit jaar dan ook best wel stout geweest
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In Oktober ook bij Lynn geweest. Lynn werkte niet zo heel vaak. Vaak op maandag en vrijdag aangezien ze dit werk erbij doet als extra inkomsten.
Al maanden van plan om haar een keer te bezoeken maar het kwam niet uit qua werkdag en tijden. Toevallig werkte zij een keertje op een andere dag en heb toen maar gelijk een afspraak gemaakt.
De foto's van Lynn maakten mij zo nieuwsgierig. Niet verwacht dat zij een halfbloedje was. Het is even gissen wat haar echte roots zijn. De mix die zij aangaf kon ik controleren met een vraag van mij kant. Kaapverdisch is ze iig niet. Ze wist niks over Cachupe en Grok.
Geen minuut ongemakkelijk gevoeld. Ze doet haar best om je te pleasen. Blijft toch bij een eenmalig bezoekje,
Ze was die dag girl of the day dus ik heb maar EUR 120 betaald voor een uurtje.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan