Recensie Lynn, Lier 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij het buitengaan zat Kyra (te vinden op Afspraakjes.be) in de gang aan een tafeltje. Ze doen samen regelmatig trio's. Dus diegene achter mij was duidelijk de gelukkige. Mss ook eens een date inplannen met Lynn & Kyra, dan kan ik gelijk 'trio met 2 lekkere MILFS' van mijn bucketlist schrappen 🙈🙈
Is dit de Kyra waar je het over hebt?
 
Ze ontvangt wanneer ze adverteert.

Sommige dagen is ze niet bereikbaar, dan heeft ze andere dingen aan haar hoofd. Ze heeft namelijk ook een privé-leven...


Gewoon RL in de gaten houden en da komt goe, boys 😎💦
 
Heyhey. Vanaf donderdag ben ik weer van de partij tot 13 juli. Vervolgens van 27 juli tot 31 juli. In augustus van 10 tot 14 augustus en van 24 tot 28 augustus. Xx
Geen ontvangst in de week van 21 juli? ik dacht dan een afspraak te maken. Niet dus! Jammer,jammer. Ben dan enkele dagen in de buurt.
 
Ik ben er ook langsgeweest. Het is een heel vriendelijke dame en ze probeert het zeker naar je zin maken. Maar in tegenstelling tot wat ik hierboven lees, was de ervaring bij mij niet zo goed. In alle eerlijkheid zal dat wel aan mij gelegen hebben, ik had er gewoon geen klik mee. Ik ben zeker dat anderen wel een prima ervaring hebben, want Lynn was heel joviaal en correct.
 
Ik ben er ook langsgeweest. Het is een heel vriendelijke dame en ze probeert het zeker naar je zin maken. Maar in tegenstelling tot wat ik hierboven lees, was de ervaring bij mij niet zo goed. In alle eerlijkheid zal dat wel aan mij gelegen hebben, ik had er gewoon geen klik mee. Ik ben zeker dat anderen wel een prima ervaring hebben, want Lynn was heel joviaal en correct.
Daar ben ik het volledig mee eens .
Heel vriendelijke dame gezellige babbel vooraf maar had er geen klik mee de kamer vond ik ook maar povertjes en geen orgasme bij gehad .
Dus voor mij geen herhaling.
 
Ik heb al 60 euro betaald voor 30 min en zij was heel jonger dan jou.
het staat u vrij naar een dame van uw keuze te gaan. de andere dame was dan mss goedkoper en jonger, ik heb dan weer veel ervaring, ieder zijn keuze. Ik hanteer ook bewust mijn prijzen, deze zijn zeker niet overdreven, eerder nog democratisch en tracht voor iedere klant een zeer goede service te leveren
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dankjewel Lynn, je was voor mij de eerste keer, maar niet de laatste keer. Top vriendelijke vrouw die er zelf van geniet en echt weet wat een man echt wil. Dankjewel !
 
Het is al een tijd geleden, maar ik herinner me nog dat je bij Lynn kon schaatsen op haar slaapkamervloer, zo nat werd ze ;-).
Een klik is persoonlijk en smaken verschillen. Ik vind dat niet relevant in een recensie.
Belangrijk is dat de dvp correct is en haar beloftes en tijd nakomt. En dat is zeker het geval bij Lynn: een eerlijke vrouw die doet wat ze belooft en met passie (in mijn geval was dat zo).

PS: Lynn, je kan niet weten wie ik ben: het is een al tijd geleden dat je me zag en toen ik met je vooraf praatte was het uiteraard niet met deze naam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan