- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Rahel (vroeger Rachel) is een van de populairste dames in Sharks. Ze is 21, groot en slank en heeft lange blonde haren (extensions).
Ze zit altijd links van de ingang waar tot voor kort de gokkasten stonden.
Ze doet de ene kamergang na de andere, als je haar wil hebben moet je vaak snel zijn. Soms als ze geen klant heeft komt ze spontaan op mijn schoot zitten. Ik ben met haar al enkele keren naar de kamer geweest en telkens was het prima. Tongzoenen a volonté, pijpen en neuken in verschillende standjes.
Afgelopen zondag hebben we iets anders gedaan : in sommige kamers staat een zetel met een hoge leuning, zo een troon van een koning. Wel ik heb mij als een koning laten klaarpijpen. Geweldig.
Ze zit altijd links van de ingang waar tot voor kort de gokkasten stonden.
Ze doet de ene kamergang na de andere, als je haar wil hebben moet je vaak snel zijn. Soms als ze geen klant heeft komt ze spontaan op mijn schoot zitten. Ik ben met haar al enkele keren naar de kamer geweest en telkens was het prima. Tongzoenen a volonté, pijpen en neuken in verschillende standjes.
Afgelopen zondag hebben we iets anders gedaan : in sommige kamers staat een zetel met een hoge leuning, zo een troon van een koning. Wel ik heb mij als een koning laten klaarpijpen. Geweldig.