Algemeen Lynn Somers, Minderhout/Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben naar deze gangbang geweest, er waren veel mannen.
Kim organiseert deze feesten 2 keer per maand.....
@sciricco. Dan is het nog altijd mogelijk om die foto te kopiëren en te misbruiken.
In ieder geval speelt het nu wel in mijn achterhoofd en zal het invloed hebben op mijn volgend bezoekje bij Lynn
Het is niet makkelijk, Redlight controleert altijd de foto's .
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vorige week bij Melissa geweest, in Minderhout. Zal binnenkort een recentie uploaden. Die zei soms lastige klanten te hebben, een enkele keer zelfs ruzie vanwege klanten die zonder willen.
Ik kom daar regelmatig, geen hete strakke meiden, wel echte vaak 40 plus vrouwen met een paar kilo's teveel. Maar waar het goed mee toeven is. Zal de volgende keer beter doorvragen. Het huis is inderdaad wat verouderd, maar prima kamers, altijd met ruime schone douche en vrouwen die met je mee douchen.
 
NZC bij Lynn Somers? Ik kwam er al vele jaren jaren en heb er nooit iets van gezien.
Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar het zou me wel zeer sterk verwonderen dat er aan nzc gedaan wordt.
Ben er de afgelopen jaren een 10-tal keer langsgeweest en nooit NZC voorgesteld gekregeN, dus ook eerder onbestaande.
Maar ja, zeg nooit nooit zeker??
 
NZC bij Lynn Somers? Ik kwam er al vele jaren jaren en heb er nooit iets van gezien.
Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar het zou me wel zeer sterk verwonderen dat er aan nzc gedaan wordt.
Ik ben er een aantal keren geweest en het zou nooit in me opkomen dit zelfs voor te stellen.
Die mensen die dit voorstellen zouden ze gewoon moeten buiten zetten.
En het schaad ook de naam van het prive huis.

Maar soms danst voor geld de beer.
En mag ook geen conclusie trekken voor wat ik niet weet, sorry daarvoor .
 
Ik lees hier en daar wat over nzc bij Lynn.
Ben daar al lang klant. Eerste bij wat verscheidene dames, de moeite van het onthouden niet waard.
En dan was daar Alexa. De eerste keer verwende ze zichzelf door met mijn eikel over haar lipjes en klit te wrijven. Da1t wond haar blijkbaar nogal op, en ze zei wat een leuke lul, spijtig om daar rubber over te doen. Ik vroeg van wie moet dat. Ze glimlachte en stak me diep naar binnen.
Ik ben ongeveer 15 keer bij haar geweest, tot ze stopte.
Daarna een keer bij ene Veronique geweest. Dat was precies een opblaaspop, die niet opgeblazen was...
Toen kwam Mara. Dat was2 een het brok waarmee ik ook een dikke klik had. En in het heetst van de strijd werd dan ook niet aan een condoom gedacht. Toen ik ernaar vroeg zei ze: het moest maar zo lekker niet zijn. Intussen is ook Mara vertrokken.
Sindsdien niet meer geweest wegens verhuis en afstand.

Ik heb nooit de vraag naar nzc gekregen. Maar het gebeurt dus wel. Bij mijn ervaringen meer wel dan niet, maar dat kan aan mij liggen. Ik doe wel mijn best om het voor de dame meer dan aangenaam te maken. Ik heb er ook nooit extra voor betaald.
Ik zal hier wel wat reacties op krijgen. Wat ik schrijf is de waarheid en mijn persoonlijke ervaring.

In andere prives en clubs merk ik ook dat veel dames geen nzc aanbieden, zelfs expliciet zeggen dat ze dat niet doen.
Toch zit je soms voor je het goed weet binnen zonder regenjas. Het is dus niets speciaals voor Lynn.

Ik heb na honderden bezoekjes nooit een gezondheidsprobleem gehad.
 
Ik ben de voorbije jaren toch een 5-6 keren bij Lynn Somers geweest en altijd aangenaam verrast. Telkens goed ontvangen, geile ervaringen en zoals hierboven vermeld altijd aandacht voor hygiëne... Nette zaak met telkens een geil moment.
 
NZC bij Lynn Somers? Ik kwam er al vele jaren jaren en heb er nooit iets van gezien.
Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar het zou me wel zeer sterk verwonderen dat er aan nzc gedaan wordt.
Ik kom er al vijftien jaar en het komt inderdaad niet vaak voor. Maar met sommige dames ontwikkel je een band omdat de seks echte GFE oplevert. Dat laat de dames ook niet onberoerd en dan kan het zomaar zijn dat bij een dame die je regelmatig ziet in het heetst van de strijd je stijve lul ineens naar binnen glipt. Dat is me in de loop der jaren bij vier dames van Lynn Somers gebeurd. Waarvan er volgens mij (helaas) nog maar eentje werkt. Na de eerste keer dat je met zo'n dame zonder condoom neukt, wordt dat de standaard voor toekomstige ontmoetingen. Ik zou eigenlijk met een dame van plezier moeten trouwen...

By the way: ik heb mezelf opnieuw geregistreerd op dit forum wan ik ben een poos gestopt met wandelen omdat ik in therapie zit voor seks verslaving. Maar ik sta op het punt om een terugval te beleven na een jaar niet meer wandelen. Het is gewoon te lekker.
 
Maar ze staat nog iedere donderdag in de line-up in Minderhout maar ze is er nooit meer.
De geruchten zijn dat de zaak meer dan waarschijnlijk gaat sluiten , en dat doet bij sommige dames een belletje rinkelen en zijn daarom afwezig ? en misschien al op zoek naar een andere locatie om daar verder aan het werk te gaan , is maar een gedacht hè ?
 
Iemand ervaring met Patricia van Lynn Somers? Doet blijkbaar pzc met slikken. Ziet er als een geile Milf uit.


L82.
 
Iemand ervaring met Patricia van Lynn Somers? Doet blijkbaar pzc met slikken. Ziet er als een geile Milf uit.


L82.
In mijn ervaring, enkele weken geleden, is Patricia een leuke, aangename dame, die echt goed is in de orale kunsten.
Ze houdt ook wel van een gesprekje, zonder een babbelaar te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan