Recensie Eva, Lynn Somers, Minderhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

grmbl73

Wandelaar
39
15/12/21
34
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij Somers in Minderhout geweest, huis ziet er na al die jaren nog steeds oud en versleten uit, onkruid staat meters hoog... binnen zijn de kamers nog steeds dezelfde, maar daar kwam ik natuurlijk niet voor.

Gekozen voor Jill (zie andere recensie) maar die had maar drie kwartier tijd dus nog halfuurtje Eva bijgeboekt.

Eva is een vlotte poolse dame, spreekt behoorlijk nederlands en heeft een lekker gezicht. Figuur echte milf maar toch stevig buikske. Lekkere zachte borsten en dijen waar ik mocht aanzitten. Eva wrong zich gewillig in de juiste bocht.
Begonnen met zoenen en zacht strelen, kussen overal eindigend in een zachte warme pijpbeurt. Mijn hand ging op zoek tussen haar benen die gewillig wat verder open gingen, kutje was lekker nat. Na wat clitoriswerk en vingeren kwam ze squirtend klaar (zeer snel) Toen was het uiteraard gevoelig en heb ik haar haar gang laten gaan. Zalig gepijpt en mits 50 extra klaargekomen in de mond, ze slikte alles en zei daarna dat ze eerst de smaak afwacht maar dat het mijne lekker was ... lol
Ook zij had maar half uurtje tijd dus afscheid genomen en tevreden huiswaarts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan