Recensie Annabel, Lynn Somers, Mol/Minderhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
374
10/07/21
213
28
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/lynn-somers.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vandaag in Minderhout (al is ze even vaak in Mol) bij de goedlachse en vriendelijke Annabel geweest. Afgaande op de foto's een lekkere volle milf en dat was ook zo, al was ze wel ouder dan ik had verwacht (ik schat ze toch tussen 55 en 60). Al deed dat niets af aan haar kwaliteiten (waarschijnlijk integendeel): al volop tongen en frullen onder de douche, we hebben daar zeker 10 minuten samen onder gestaan.
Daarna op bed van haar orale kunsten mogen genieten, wat kan die vrouw zalig pijpen.
Haar op haar beurt met een befsessie verwend, waarbij ze zelf een klein vibratortje gebruikte.
In 2 posities nmc, maar niet gekomen en dan haar opnieuw het al pijpend en met de hand laten afmaken.
Omwille de grote afstand en de voor mij iets te hoge leeftijd geen herhaling, maar haar service was meer dan OK.
 
Laatst bewerkt:
Annabel
Ik heb haar eens opgezocht in Mol.
is een erg bekende dame in het wereldje ze heeft op vele plaatsen gewerkt roermond tilburg eindhoven dordrecht zundert.
Aardig in de omgang maar niet mijn type.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan