Recensie Jill, Lynn Somers, Minderhout 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

grmbl73

Wandelaar
39
15/12/21
34
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bezoekje gebracht aan Jill en Eva (zie andere recensie)

Jill is een mature dame, mooi bruin en best groot. blond, boobies en lekker billen, mijn ding

Begonnen met douchen, deed ze niet samen want de douche was te klein (kan je met vijf in denk maar soit)
Eens op bed is het een lieve dame, kussend en lekker strelend. Ze pijpte me zalig recht en vroeg of alles ok was. Heb ze op haar rug gelegd en gaf ze een befje. Nu krijg ik hier vaak complimenten over maar nooit eerder na 1 sec, volgens mij overdreef ze sterk. Na 2min beffen ging ze plots anders zitten zei dat ze was klaargekomen en gevoelig nu... geloof er niks van.

Nog wat strelen, pijpen etc maar kon nergens meer aan. Wist dat ik maar 45min had maar na 35 was het over.

Lekker pijpen maar kon mij niet overtuigen
 
Niet echt een positieve ervaring zoals ik het lees.
Ik wacht nog even maar even op positieve recenties voordat ik haar eens boek.
Er zijn nog wel een paar nieuwe dames bij Lynn die ik nog niet bezocht heb mischien eens een voorstelrondje afwachten wat er tevoorschijn komt.
Eva Kim en Paulien heb ik nog niet gezien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jill is een knappe blonde dame, ze is best groot en mooi gebruind. Haar borsten zijn niet de grootste, maar haar buik ook niet en dat doet ook al veel. Ik meen wel enkele littekens op haar borsten gezien te hebben, maar ik kan niet zeggen dat ik siliconen kon voelen en als ze er zouden zijn heeft ze ze toch niet overdreven vergroot.

Na de kennismaking zijn we begonnen met de douche, zoals hier eerder aangegeven kunnen daar 5 dames in maar volgens Jil was ie te klein om met 2 te douchen. Soit.

Naderhand op bed en vroeg ze me wat ik graag had, hier gaf ze zeker gevolg aan. Ze pijpte me heerlijk en nam vlotjes mijn ballen in haar mondje. Ik had aangegeven om 2x te komen dus zijn we na het pijpen over gegaan naar het intieme waarbij ze me heerlijk klaar reed. Na de eerste ronde gaf ze me een massage, die was niet bijzonder maar wel aangenaam, waarna ze weer overschakelde op pijpen en kussen. De 2e ronde heb ik haar geneukt in missionaris.

Al bij al maakte ze van de date best een geil uurtje en heb ik een lekkere sexdate gehad. Dus van mijn kant zeker een geslaagde ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan