Recensie Míah Latín, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MasterRee

Newbie
7
20/02/22
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/mah-latn-model-20-cm.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was zeer lang geleden dat ik nog is een dame bezocht heb in prive ontvangst door slechte ervaringen vroeger. Maar gisteren, ik had wat gedronken en begon nog is door redlights te scrollen... En deze viel me gelijk op

WhatsApp gestuurd met de vraag of ze, als ik kwam, iers speciaals voor mij zou willen dragen (ik heb een enorme nylon fetish)
Nog geen twee minuten later, antwoord: hangt ervan af wat... Ik stuur foto van een nylon bodysuit en zei dat ik dat wel zou meebrengen dan. Was geen enkel probleem zei ze dus dat was al positief punt 1, in het verleden heb ik wel dames meegemaakt die daar moeilijk over doen. Verder nog wat lieve berichtjes gestuurd waar ze lief op terug stuurde zonder zo de typische 'time is money pushy stuff' dat je vaak krijgt bij dames die echt puur voor het geld ontvangen. Afgesproken voor vandaag ik wist nog niet hoe laat... Allemaal geen probleem!

Dus, vandaag afgesproken om 22u, ze ontvangt in de buurt van het Atheneum in een zeer rustige doodlopende straat. Waar ik gek genoeg parking vond en gratis kon staan!


Ze kwam me beneden halen en was direct heel chill, en lief, ik voelde me vrij snel op mijn gemak en omg, prachtige vrouw! Nog mooier dan haar foto's!

Eerste minpuntje: ze spreekt zo goed als geen Engels, wat het converseren niet makkelijk maakte, (ik spreek geen spaans) al hebben we ons goed kunnen behelpen met gebaren en soms Google translate. Wat soms wel grappige taferelen opleverde 😂

Dan weer een pluspunt, ze gebaarde niet voor geld (tijdens heel de date niet over geld gesproken trouwens)maar voor die bodysuit, die deed ze gelijk aan (met moeite 😅) en mmm haar prachtige lijf stond er nog heter in. Ik werd gelijk hard van het zicht en gevoel. Wat geknuffeld, ik begon haar te kussen, helaas geen tong maar de kusjes waren wel gemeend en lief en ze werd helemaal gek toen ik in haar nek kuste en likte, haar wat gezogen en mijn tong in dat heerlijke gaatje gestoken en daar genoot ze ook van. Ik wou haar neuken maar combinatie van condoom, teveel glijmiddel en ikzelf die last heeft van hem recht te houden als ik bij iemand nieuw ben... Dat ging niet werken zo... Overgeschakeld naar 69 en dat was zo geil met haar lul en gaatje en prachtige kont boven mijn neus dat ik toch vrij snel gespoten heb... Ik was twintig minuten binnen en ik hoopte dat ik nog wat kon blijven want het gaat mij uiteindelijk het meest om de affectie dan om de seks zelf. Ik zag bodylotion staan en vroeg om een massage, dat deed ze met Gusto! Ze deed het zo hevig dat ze zich excuuseerde maar ze kreeg het te warm in de bodysuit, wat ik volledig begreep, uitgedaan en dan ging ze over mij zitten en echt zwaar masseren, heerlijk 😊

Nog wat geknuffeld en gekust, Google translate erbij om te weten hoe lang ze blijft, helaas morgen laatste dag hier maar ze komt terug al weet ze nog niet wanneer... Ze gaat me sturen wanneer ze het weet.

Ik mij aangekleed, zij professioneel die bodysuit terug opgevouwen en wou ze weten hoeveel die koste (€10,-) en heb haar deze dan ook met plezier gegeven. Waar ze me dan ook voor bedankt heeft achteraf via Whatsapp en nog lieve berichtjes gestuurd...


Echt een topmeid!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan