WHEM M&D Zaandam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De advertentie is offline nu zie ik maar ik ben er geweest. Ontvangt samen met haar man (?) in een rijtjeshuis in Zaandam. Moest m'n schoenen uit doen en kon daarna met haar mee naar boven. Ze ging op d'r knieën zitten en deed d'r mond open. Heb me toen afgetrokken en over d'r gezicht gespoten. Toch een beetje raar om ook d'r man er zo bij te zien kijken maar goed, dat wist ik van te voren. Beetje gaar vond ik het achteraf maar was wel geil om te doen.
 
Ben er ook en keer geweest ongeveer 1 jaar geleden.
Naar boven toe en broek naar beneden.
De vrouw zat klaar op haar knieën en begon te pijpen terwijl haar man toekeek , het is inderdaad en raar idee maar was erg geil , over haar gezicht gespoten en weer de broek omhoog en weggegaan.
 
Ben ook geweest. Man wou niet meedoen want hij was al leeg zei hij. Wel apart, die fucking grote vent van 2 meter staat daar in de hoek een beetje met z'n armen over elkaar te staan….

Had het leuker gevonden als hij mee had gedaan en als ik op een bank kon zitten ipv een kutstoel in de hoek
 
Ik ben er een tijdje geleden geweest, ze pijpte mij en haar vent om beurten. Die grote vent heeft een hele kleine pik, zij leek een normale pik vooral erg geil te vinden. Ik kwam als eerste klaar en daarna kleedde hij zich ook weer aan.
Erg raar, alles bij elkaar.

De advertentie is veranderd, zij wil nu dat hij toekijkt hoe ze in haar kontje geneukt wordt.
 
Ik kom er net vandaan...
Wat een teleurstelling was dit zeg.

Wat mevrouw deed kan ik geen pijpen noemen. Ze deed mijn eikel in haar mond en begon er keihard aan te zuigen, dit deed gewoon pijn. En veel dieper dan mijn eikel ging die er niet in bij haar.
Ik probeerde haar nog een beetje te sturen met haar hoofd om toch wat beweging erin te krijgen, maar het was alsof haar mond was vastgezogen op mijn eikel en er was bijna geen beweging in te krijgen.
Heb haar nog gevraagd om minder hard te zuigen en hem gewoon lekker te laten glijden.
Na 20 seconden zat mijn eikel weer vacuum gezogen en totaal geen glijbeweging(in-uit, heen en weer).

dit was echt een van de slechtste pijpervaringen die ik heb meegemaakt. Ik werd ook op gegeven moment gewoon slap, omdat het niet meer prettig voelde. En ben ook niet klaargekomen.

mijn standaard ligt wel wat hoog, ik ben al jaren vaste klant van kelly en ging regelmatig naar jessy toen ze nog in rijswijk ontving.

Maar ik was toevallig voor werk in amsterdam en dacht deze dame eens uit te proberen.

Het verhaal in haar advertentie is heel aantrekkelijk, maar helaas in werkelijkheid toch minder.

Ook het "nat" pijpen was het niet. Heletijd tuffen op mijn lul, maar kwan niet veel nat/speeksel bij kijken.

Na deze ervaring weet ik wel weer beter om het bij mij vaste dames te houden.
 
De dame heet Diana in nieuwe advertentie:

Doet ook bukkake:

Verkoopt ook foto's en filmpjes:

Wellicht de foto van jou terwijl je daar bezig bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan