Maagd/ 1e keer dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de geïnteresseerden, ik heb eindelijk de stap durven zetten. Via deze link vind je m'n recensie.
Ik was het allemaal veel te hard aan het opblazen in mijn hoofd, al die stress was voor niets nodig 😅

Hahaha...mooie dame aan de foto's te zien.
Leuk ook te lezen dat je na je zin heb gehad voor de eerste keer bij een dame/dvp.
Wel grote stap meteen een reservering online te doen i.v.m druk om ook te gaan.

Hahaha...mooie dame aan de foto's te zien.
Leuk ook te lezen dat je na je zin heb gehad voor de eerste keer bij een dame/dvp.
Wel grote stap meteen een reservering online te doen i.v.m druk om ook te gaan.
Was geen reservering online hoor, was gewoon via whatsapp. Ik bedoelde dat ik hiervoor al 2 of 3 keren langs massagewereld was gereden en niet durfde binnenstappen. Door nu op voorhand een afspraak te maken, legde ik een zekere druk op mezelf om te gaan. Als ik een afspraak maak kom ik die ook wel na.

Was geen reservering online hoor, was gewoon via whatsapp. Ik bedoelde dat ik hiervoor al 2 of 3 keren langs massagewereld was gereden en niet durfde binnenstappen. Door nu op voorhand een afspraak te maken, legde ik een zekere druk op mezelf om te gaan. Als ik een afspraak maak kom ik die ook wel na.
Oke, bij mij is dat dus anders om.
Geen reservering van te voren te maken, maar gewoon naar binnen te lopen legt bij mij de drempel juist lager.

Oke, bij mij is dat dus anders om.
Geen reservering van te voren te maken, maar gewoon naar binnen te lopen legt bij mij de drempel juist lager.
Dat kan ik ook wel begrijpen. Het laagdrempelige spreekt me ook wel aan, maar het is ook de vrees dat iemand me zou herkennen bij het binnen/buiten gaan die me wat tegen houdt om naar massagewereld te gaan, want die kans bestaat daar wel. Maar denk dat ik wel eens bij massagewereld Eindhoven ofzo zal binnenstappen ;)

Terug
Bovenaan Onderaan