Bij mij kon tongzoenen niet. Mss ben ik haar type nietTongzoenen wel, de rest niet gevraagd, maar daar is ze te preuts voor

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mij kon tongzoenen niet. Mss ben ik haar type nietTongzoenen wel, de rest niet gevraagd, maar daar is ze te preuts voor
Trouwens in de volksmond zeggen ze al eens goed gereedschap heeft een afdak nodig , als je op je rug gaat liggen bij de dames zakt je buik al ineen dus laat de dames hun werk dan maar eens doen , en beetje €€ en alles loop vlot@Tiko
Wat dacht je hoe veel wandelaars niet een meer of minder behoorlijke buik hebben?!
Her zijn net gewone mannen.
De dames zouden wenig klandizie over houden zouden zij alle buiken weigeren.
Wat me wel stoort, en ik vraag me af of er nog mensen zijn, ik heb een flink buikje, en ik vraag me af of dit problemen geeft naar de dvp toe, kan ze u daardoor weigeren ofzo ?
Mvg en alvast bedankt.
Tiko
als je regelmatig een dvp bezoekt "train" je dat buikje zo wegHallo,
Ik ben nieuw hier.
Ik ben een getrouwd man en ik denk er aan om zeer binnenkort een dvp te bezoeken.
Ik heb echter een niet alledaagse vraag.
Ik heb wel al wat topics gelezen en zo maar dit is feitelijk meer een persoonlijke vraag.
Ik ben niet moeders mooiste maar ik ben ook niet lelijk. Wat me wel stoort, en ik vraag me af of er nog mensen zijn, ik heb een flink buikje, en ik vraag me af of dit problemen geeft naar de dvp toe, kan ze u daardoor weigeren ofzo ?
Mvg en alvast bedankt.
Tiko
mooi gezegd neukpopen dat je gehuwd bent..wij kunnen niet beoordelen hoe je (sex)relatie thuis is en mogen dat ook niet
Wees gerust, praten hebben we genoeg gedaan, tot vervelends toe, we zijn 20 jaar getrouwd en ik zie ze nog even graag , maar als tante nonneke nu nog niet ontdooit zal ze nooit ontdooien.En geld maakt alles goed he.
Overigens als je getrouwd bent kan je er ook voor kiezen het niet te doen en eens met je vrouw te gaan praten, wie weet levert het nog goede inzichten op![]()
Dat proberen we al jaren, al heel mijn leven darmproblemen die het me zeer moeilijk maken om gezond te eten, we proberen wel regelmatig te fietsen naar het werk das al iets.Als het je stoort waarom doe je er dan niks aan? Ga sporten, eet gezond en je voelt je beter fitter en zelfverzekerder![]()
Zoals hierboven al aangegeven. Hygiëne en respect zijn belangrijker. Als je kiest voor een privéhuis, dan zul je vlug zien in de line-up wie zin heeft.Hallo,
Ik ben nieuw hier.
Ik ben een getrouwd man en ik denk er aan om zeer binnenkort een dvp te bezoeken.
Ik heb wel al wat topics gelezen en zo maar dit is feitelijk meer een persoonlijke vraag.
Ik ben niet moeders mooiste maar ik ben ook niet lelijk. Wat me wel stoort, en ik vraag me af of er nog mensen zijn, ik heb een flink buikje, en ik vraag me af of dit problemen geeft naar de dvp toe, kan ze u daardoor weigeren ofzo ?
Mvg en alvast bedankt.
Tiko
Daarom wenst hij naar de dames te gaan de beste fitnes zowel voor buik als voor gans je lichaam , Ik ben er slank door gewordenAls het je stoort waarom doe je er dan niks aan? Ga sporten, eet gezond en je voelt je beter fitter en zelfverzekerder![]()
Bij de huidige prijzen van de dames blijft minder geld over voor eten en drinken.Daarom wenst hij naar de dames te gaan de beste fitnes zowel voor buik als voor gans je lichaam , Ik ben er slank door geworden![]()
Wil je een dame bezoeken, gewoon doen niemand is perfect toch ? Ik had ook drempelvrees mijn eerste keer dat ik een dame ging bezoeken ondertussen zou ik het niet meer kunnen missenHallo,
Ik ben nieuw hier.
Mvg en alvast bedankt.
Tiko
Hoi tiko je bent wel eerlijk over je zelf maar niet aan denken het gaat er over als je respect hebt tegen over de dvp ze je wel wil laten genieten de meeste dames zijn wel wat gewent blijf je zelf en ben vriendelijk krijg je het ook terugHallo,
Ik ben nieuw hier.
Mvg en alvast bedankt.
Tiko
We hadden het toch ook over respect ??Als je genoeg kluiten bij hebt en niet uren in de wind stinkt zullen er heel weinig hoeren zijn die je gaan weigeren.